معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در جمع خانواده‌های کارکنان ارتش در مشهد:

اجرای طرح‌های «لبیک یا خامنه‌ای» موجب ارتقای توان نیروی زمینی ارتش شده است

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: با اجرای طرح‌های «لبیک یا خامنه‌ای» توان نیروی زمینی نزاجا در همه زمینه‌ها به اوج خود رسیده است و فرماندهان در همه رده‌ها به صورت هدفمند، به مشکلات کارکنان و خانواده‌های آنان در حوزه‌های مختلف رسیدگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۸۵
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی، سومین جشنواره «حضرت علی اصغر (ع)» ویژه خانواده‌های کارکنان یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با حضور امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ «رضا آذریان» ارشد نظامی ارتش در منطقه شمال شرق امروز در مجتمع ثامن‌الائمه علیه‌السلام مشهد برگزار شد.

امیر سرتیپ فلاح در جمع خانواده‌های کارکنان قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا شرکت‌کننده در این جشنواره، اظهارکرد: در راستای اجرای تدابیر ارزشمند فرمانده معظم کل قوا ۳۱ طرح تحت عنوان «لبیک یا امام خامنه‌ای» طراحی شده است و دستورات ایشان به عنوان نقشه راه، نصب‌العین فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی به عنوان سرباز ولایت قرار گرفته است.

وی افزود: با اجرای این طرح‌ها توان نیروی زمینی نزاجا در همه زمینه‌ها به اوج خود رسیده است و همه فرماندهان در همه رده‌ها به صورت هدفمند، به مشکلات کارکنان و خانواده‌های آنان در حوزه‌های رسیدگی می‌کنند و توجه به نیروی انسانی را در دستور کار دارند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش گفت: طرح حضرت علی‌اصغر علیه‌السلام نزاجا، به منظور حمایت مادی و معنوی از خانواده‌هایی که مشکل ناباروری دارند اجرا می‌شود، که در همین راستا در سال جاری ۱۸۰ زوج با اجرای این طرح و پرداخت تمامی هزینه‌های درمانی، صاحب فرزند شده‌اند که در این جشنواره شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار