کسب مقام سوم سطح ملی جشنواره علمی شهید چمران توسط مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه کربلا

ساری-در اولین جشنواره علمی شهید چمران مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه کربلا از بین بیش از ۱۹ هزار آثار ارسالی توانست در بخش کتاب مقام سوم را کسب کند.
کد خبر: ۹۴۹۶۸۰۸
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

کسب مقام سوم سطح ملی جشنواره علمی شهید چمران توسط مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه کربلا

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در اولین جشنواره علمی شهید چمران که با حضور استادان بسیجی دانشگاه‌‎های کشور و مقامات لشکری و کشوری  در سالن شهید چمران دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، دکتر حلیمی جلودار مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه کربلا از بین بیش از ۱۹ هزار آثار ارسالی توانست در بخش کتاب مقام سوم را کسب کند.

محمدرضا مردانی مسئول سازمان بسیج اساتید کشور و رییس اولین جشنواره علمی شهید چمران در اختتامیه این جشنواره گفت: پیشرفت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف را مدیون شهدا هستیم.

مردانی خاطرنشان کرد: در این جشنواره تمامی اساتید و مدرسان مراکز دانشگاهی و پژوهشی می‌توانستند در ۱۲ موضوع کسب و کار نوآور و کارآفرین، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و فناورانه، داوری و نظارت علمی، مسئولیت‌پذیری علمی، بسته سیاسی، کرسی مناظره، نقد و نظریه‌پردازی، نمایشگاه علمی، بازدید و اردوی علمی و جهادی، مسئولیت‌پذیری علمی، راهنمایی و مشاوره رساله و پایان‌نامه و... آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مسئول سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه ۱۹ هزار و ۱۱۲ اثر در دو بخش استانی و ملی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، افزود: ۳۸۴ اثر برگزیده معرفی شدند که از این میان، ۳۹ اثر برگزیده شدند.

خبرگزاری بسیج مازندران، این موفقیت ارزشمند را به دکتر حلیمی مسئول سازمان بسیج اساتید سپاه کربلا تبریک عرض می کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها