خبرهای داغ:

وجود رهبری نقطه قوت کشور است؛ از گردنه های سخت عبور خواهیم کرد

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: نقطه ی قوت اصلی کشور ما، وجود رهبری حکیم است که بدانید که به حول قوه الهی از گردنه های سخت عبور خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۴۹۶۶۶۹
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ پرسنل دیوان محاسبات استان به همراه سرپرست دیوان محاسبات استان با سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان دیدار کردند.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات پرسنل دیوان محاسبات استان سمنان گفت: دیوان محاسبات یکی از مجموعه های بسیار عالی در استان سمنان است و همیشه قدردان زحمات شما عزیزان هستیم.

وی افزود: نقطه ی قوت اصلی کشور ما، وجود رهبری حکیم است که بدانید که به حول قوه الهی از گردنه های سخت عبور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان افزود: امروز ایران اسلامی مستقل ترین کشور دنیاست و افول و ضعف آمریکا در صحبت های سردمداران این کشور به وضوح دیده می شود.

سردار حمید دامغانی ادامه داد: ایجاد جنگ اقتصادی، جنگ رسانه ای ، جنگ ارزی و ... از جمله برنامه های دشمن علیه کشور ما است و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشور ما دریغ نکردند .

یحیی محمدی منش سرپرست دیوان محاسبات استان سمنان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات و خدمات پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در حوادثی مانند سیل و زلزله و کرونا و ... در کنار مردم بوده اند و ما نیز خود را یک بسیجی و پاسدار می دانیم و برای خدمت به مردم تلاش می کنیم.

وی افزود: حضور هوشمندانه ی ملت بصیر ایران اسلامی در راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن امسال، مسئولیت ما خدمت گذاران نظام را دوچندان کرده و باید برای خدمت رسانی به این ملت شریف هر چه بیشتر تلاش کنیم.

سرپرست دیوان محاسبات استان تصریح کرد: دیوان محاسبات همواره در کنار سپاه پاسداران بوده و روحیه ی بسیجی و پاسداری در بین پرسنل این سازمان مهم وجود دارد و برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها