امام جمعه گناباد در خطبه های این هفته:

قوای سه گانه در برابر جنگ اقتصادی دشمنان آرایش جنگی بگیرند

امام جمعه گناباد در خطبه های این هفته گفت: قوای سه گانه در برابر جنگ اقتصادی دشمنان آرایش جنگی به خود گرفته و با تشکیل ستاد، تدابیر عملی برای تامین ارز و نیاز های ضروری مردم اتخاذ نمایند.
کد خبر: ۹۴۹۶۶۰۱
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام صادقی نسب در خطبه های نماز با صلابت جمعه این که باحضور امت حزب الله برگزارشد با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز میلاد حضرت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، اظهارکرد: مهمترین وظیفه شیعیان در زمان غیبت خودسازی ،شناخت بیشتر ایشان و پیروی از ولی فقیه و نماینده شان، مقام معظم رهبری است.

وی با تبریک میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام و گرامیداشت روز جوان گفت: فرصت جوانی بهترین زمان برای عبادت،خودسازی،خدمت به مردم، علم آموزی است و از مسئولان خواست بابرنامه ریزی در رفع مشکلات قشر جوان ازجمله اشتغال،ازدواج و مسکن حمایت های لازم را بنمایند.

امام جمعه گناباد بااشاره به جنگ اقتصادی دشمنان گفت: انتظار مردم از دولت و مسئولان بلند پایه این است که در مقابل این جنگ با تشکیل اتاق و یا ستاد جنگی با حضور تمامی قوا تدابیر عملی در جهت تامین نیاز های ارزی و ضروری مردم داشته و با سود جویان جدی برخورد نمایند.

حجت الاسلام صادقی نسب تاکیدکرد: قوای سه گانه در برابر جنگ اقتصادی دشمنان آرایش جنگی به خود گرفته و با تشکیل ستاد، تدابیر عملی برای تامین ارز و نیاز های ضروری مردم اتخاذ نمایند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها