خبرهای داغ:
با حکم رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور؛

حاج صادق آهنگران عضو هیأت امنای یادمان هویزه شد

سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر؛ رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در حکمی سردار سرتیپ دوم پاسدار صادق آهنگران را به عضویت در هیأت امنای زیارتگاه شهدای هویزه منصوب کرد.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۸۴
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هویزه:
در حکم رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای حاج صادق آهنگران آمده است:«با توجه به سوابق ارزشمند در دفاع مقدس و راهیان نور، تجارب، صلاحیت و توانایی های شما در امور فرهنگی به ویژه احیای نقش فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت بدین وسیله جنابعالی را به مدت 2 سال به عنوان عضو هیأت امنای یادمان شهدای هویزه منصوب می نمایم.»
این حکم روز گذشته طی مراسمی توسط حجت الاسلام مروی؛ تولیت آستان قدس رضوی و در جوار شهدای هویزه به حاج صادق آهنگران اهدا گردید.
هیأت امنای یادمان شهدای هویزه قدیمی ترین مجموعه هیأت امنایی در بین یادمان های دفاع مقدس است که به مدت 40 سال توسط حضرت آیت الله موسوی جزایری (زعیم حوزه های علمیه خوزستان و امام جمعه سابق اهواز) اداره می گردید و از سال گذشته حجت الاسلام موسوی فرد (نماینده رهبر معظم انقلاب در خوزستان و امام جمعه اهواز) مسوولیت آن را عهده دار می باشند.
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، استاندار خوزستان؛ فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج)، تعدادی از خانواده های معظم شهدای هویزه و برخی دیگر از مسوولان استانی در این مجموعه عضویت دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار