خبرهای داغ:

مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشید

رئیس پلیس فتای شهرستان دزفول ضمن هشدار نسبت به افزایش کلاهبرداری‌های اینترنتی از مردم خواست با افزایش آگاهی خود در این زمینه هوشیار باشند.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۶۲
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ سروان امیر عالم زاده انصاری پیش از ظهر امروز پنجشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه اظهار کرد: علیرغم آموزش‌های مکرر و انتشار هشدارهای متخلف توسط پلیس فتا اعم از هشدارهای سایبری همچنان شاهد افزایش کلاهبرداری‌های اینترنتی در سطح جامعه هستیم.

 

وی افزود: این کلاهبرداری‌ها عمدتاً شامل کلاهبرداری‌های پیامکی حاوی لینک‌های بدافزار بوده که غالباً با متن‌های تحریک کننده همچون سهام عدالت، شکوایه های قضائی، قطع یارانه، جمع آوری کمک، ثبت نام و فروش خودرو، تماس‌های تلفنی مبنی بر برنده شدن در برنامه‌های مختلف و… هستند.

 

رئیس پلیس فتای شهرستان دزفول با بیان اینکه روزانه آمار این کلاهبرداری‌ها افزایش می‌یابد، خواستار همکاری بیش از پیش اصحاب رسانه برای انتشار نکات آموزشی و آگاهی بخشی به جامعه شد.

 

سروان انصاری در پایان تاکید کرد: با تمام توان در راستای ارتقای سطح دانش شهروندان گام بر می‌داریم تا با هوشیاری مردم و رسانه‌ها آمار افزایشی کلاهبرداری‌های اینترنتی کاهشی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار