خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهیده موسوی حوزه حضرت خدیجه(س) بهار خبر داد

ارسال مرحله اول کمک‌های مردمی روستای آبرومند برای زلزله‌زدگان خوی/ اهدای ۱۳ بخاری به زلزله‌زدگان خوی

همدان-فرمانده پایگاه شهیده موسوی حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) روستای آبرومند شهرستان بهار از ارسال مرحله اول کمک‌های مردمی بسیجیان و اهالی روستای آبرومند برای زلزله‌زدگان شهرستان خوی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۰۱
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
ارسال مرحله اول کمک‌های مردمی روستای آبرومند برای زلزله‌زدگان خوی/ اهدای ۱۳ بخاری به زلزله‌زدگان خوی

کبری بهرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای زلزله‌زدگان اظهار کرد: به همت خیرین و بسیجیان و گروه جهادی و اهالی روستای آبرومند ۹میلیون تومان کمک‌های نقدی تهیه شده و به همت هیئت امنا مسجد فاطمة الزهراء (س) ۱۳عدد بخاری برقی برای زلزله‌زدگان شهرستان خوی خریداری شد.

وی با بیان اینکه مرحله اول کمک‌های مؤمنانه خیرین روستای آبرومند به شهرستان خوی ارسال شد، افزود: هم اکنون جمع آوری کمک‌های مؤمنانه مرحله دوم به زلزله زدگان شهرستان خوی در روستای آبرومند آغاز شده است.

فرمانده پایگاه شهیده موسوی حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) روستای آبرومند شهرستان بهار همچنین با تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: به مناسبت این ایام برنامه‌هایی شاد و متنوعی به همت بسیجیان برگزار شد که از جمله آنها برگزاری هیئت متوسلین به ۱۴ معصوم (ع) و محفل انس با قرآن کریم توسط گروه جهادی و شورای امر به معروف و ارکان صالحین، حلقه صالحین شهید اکبر بهرامی بود.

وی ادامه داد: برگزاری سه شنبه‌های مهدوی در حسینیه حضرت علی اکبر(ع) با حضور مهدی یاوران، قرائت سوره مبارکه یس همراه با بیان یکی از حکمت‌های نهج‌البلاغه، احکام ارکان نمازو اهمیت نماز جماعت، ختم ۱۴هزارشاخه گل صلوات به نیت تعجیل و تسهیل در امر امام زمان (عج)، قرائت زیارت آل یس از جمله از برگزاری این برنامه و مراسمات به مناسبت ایام ماه شعبان بود.

بهرامی بیان کرد: به میمنت و مبارکی قدوم امام حسین (ع) و سقای دشت کربلا جشن بزرگی در مسجد فاطمة الزهراء (س) آبرومند با سخنرانی حجت‌الاسلام فاطمی نیا امام جماعت روستا، مولودی خوانی و اهداء هدیه به مدعوینی که نام‌های مبارک حسین و اباالفضل داشتند همراه بود .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار