حجت الاسلام والمسلمین صمد بهرامی

در جهت فرهنگ‌سازی میان جوانان به خصوص ازدواج آسان باید تلاش کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران: در جهت فرهنگ‌سازی و ترویج ازدواج در میان جوانان به خصوص ازدواج آسان باید تلاش کرد
کد خبر: ۹۴۹۶۱۸۰
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت السلام صمد بهرامی با تاکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در مسیر ازدواج آسان جوانان اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در جامعه، ازدواج آسان و به موقع جوانان است و در این باره رهبر معظم انقلاب اسلامی در منویات خود بارها اعلام کرده اند که باید شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین صمد بهرامی بیان کرد: با توجه به اینکه ازدواج، مسیری برای رشد تعالی و دست یابی به کمال است باید در جهت فرهنگ‌سازی و ترویج ازدواج در میان جوانان به خصوص ازدواج آسان تلاش کرد.
وی تصریح کرد: در جهت فرهنگ سازی و ترویج ازدواج جوانان ، یکی از رویکردها پیرامون سربازان است، به گونه‌ای که اگر این عزیزان در طول دوران خدمت سربازی ازدواج کنند برنامه‌های تشویقی خوبی را برای آنها در نظر گرفته‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: سربازانی که در ایام خدمت سربازی ازدواج کنند به صورت رایگان می‌توانند از هتل سپاه سیدالشهدا در مشهد مقدس بهره مند شوند.
وی عنوان کرد: تاکنون 25 نفر سرباز در طول خدمت متاهل و به صورت نوبت بندی به مشهد مقدس اعزام شده اند و این روند جهت ترویج ازدواج آسان وتشویقات دیگری از این روند ادامه خواهد داشت.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران خاطرنشان کرد: همچنین هدایایی به این عزیزان در جهت حمایت از سربازان متاهل تقدیم می‌شود.
وی گفت: انتظار می‌رود تمام رده های نیروهای مسلح جهت ترویج و فرهنگ سازی ازدواج با این پیشنهاد موافقت کنند و در جهت تشویق سربازان به این امر مهم گامی برداشته شود.

خبرنگار میثم پاشنگ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار