فرمانده یگان دریایی لشگر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس:

جبهه مقاومت هیمنه پوشالی دشمن را شکست

فرمانده یگان دریایی لشگر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه اسرائیل و اربابانش رو به افول هستند، گفت: نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین هیمنه پوشالی دشمن را شکست.
کد خبر: ۹۴۹۵۴۴۱
|
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان؛ سردار محمدباقر لک زایی فرمانده یگان دریایی لشگر ۱۷ علی ابن ابی طالب (ع) در دوران دفاع مقدس در جمع ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان دلیجان گفت: امروز جبهه مقاومت اسلامی هیمنه جبهه استبکار را فرو ریخته و در این عرصه نقش حاج قاسم بسیار پررنگ است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران امروز مهم‌ترین خطر برای موجودیت رژیم صهیونیستی است و مسئولان دولت رژیم صهیونیستی نیز به آن اعتراف می کنند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر اینکه اسرائیل و اربابانش رو به افول هستند، گفت: مهم‌ترین شاخصه شکست رژیم صهیونیستی، درهم کوبیده شدن افسانه شکست ناپذیری این رژیم توسط محور مقاومت بود. در جنگ سی و سه روزه، رژیم اشغالگر قدس با غرور و برای بازسازی چهره شکست ناپذیری خود به لبنان حمله کرد ولی به اهداف خود دست نیافت و با شکست سختی مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی میلیارد‌ها دلار هزینه کرده است تا احساس امنیت را به مردم خود القا کند؛ از جمله هزینه‌های سنگین برای راه‌اندازی گنبد آهنین که مدعی جلوگیری از هرگونه حمله هوایی به سرزمین‌های اشغالی است، اما این رژیم هنوز در برابر اولین حلقه مقاومت در غزه توانایی دفاع از خود را ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار