تولیت آستان قدس رضوی:

جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند که به گردن ملت ایران حق‌دارند دیدار با جانبازان و تقدیر از ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های آنان حداقل کاری است که می‌توان انجام داد.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۸۸
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازخراسان رضوی، حجت‌الاسلام احمد مروی در دیدار با جمعی از جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) مشهد اظهار کرد: عزت و استقلال کشور مدیون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های ایثارگران و جانبازان و شهدا است، ایثارگران و جانبازان کشور بسیار خوب از عهده امتحان الهی در دوران دفاع مقدس برآمدند و خداوند مدال پرافتخار جانبازی را به آنان عنایت کرد.

وی گفت: جانبازان با اقتدا به حضرت ابوالفضل(ع) درراه دفاع از اسلام و کشور ازخودگذشتگی، بردباری‌ و ایستادگی کردند و برای رضای الهی از سلامت و تندرستی و جان خود گذشتند.

تولیت آستان قدس رضوی تأکید کرد: جانبازان، شهیدان زنده و اسوه‌های ایثار و فداکاری هستند که به گردن ملت ایران حق‌دارند دیدار با جانبازان و تقدیر از ایثارگری‌ها و جان‌فشانی‌های آنان حداقل کاری است که می‌توان انجام داد.

حجت الاسلام مروی در جریان این بازدید با تعدادی از جانبازان حاضر در این مجتمع گفت‌وگو و پای سخنان آنان نشست و در پایان از مجاهدت‌های آنان و همچنین کارکنان این مجتمع با اهدای هدایای متبرک تجلیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها