جانبازان منادیان حقانیت ملت ایران هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران گفت: کسانی که در 8 سال دفاع مقدس جانباز شدند، در واقع منادیان آزادگی و حقانیت ملت بزرگ ایران اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۱۳
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۱

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمدقنبری‌بارونی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران، امروز 6 اسفند در مراسم بزرگداشت روز جانباز که در مسجد جامع چالدران برگزار شد، گفت: کسانی که به واسطه حضور در میادین حق علیه باطل به درجه جانبازی نائل شدند، در واقع منادیان آزادگی و حقانیت ملت بزرگ ایران اسلامی محسوب می‌شوند، چراکه سازمان ملل در مقابل این تجاوز آشکار سکوت اختیار کرده بود.

وی با اشاره به اینکه روز پاسدار را پشت‌سرگذاشته‌ایم، ادامه داد: پاسداران حافظان و فدائیان ملت هستند، پس در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند، ما امروز به خودمان می‌بالیم، به عنوان پاسدار نظام جمهوری اسلامی در خدمت مردم هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چالدران با بیان اینکه، در مکتب توحید، آن چیزی دارای ارزش و ماندگاری است، که در راه خدا و برای خدای متعال صرف شود، ادامه داد: بدون‌تردید هر مقدار از عمر انسان برای خدا به کار گرفته شود، هر مالی که در راه خداوند متعال خرج شود، از ارزش والایی برخوردار است.

وی ادامه داد: بنابراین جانبازان در میدان‌های دفاع از اسلام شرکت کردند و با تمام وجود از انقلاب و اسلام دفاع کرده‌ درنهایت جراحت دیدند و سال‌هاست در بستر آرمیده‌اند، بنابراین آنها با خداوند معامله کرده‌اند، بدون‌شک ذات اقدس الهی پاداش این ایثار و فداکاری‌شان را خواهد داد.

وی با بیان اینکه، هرچه انجام کاری برای خدا سخت‌تر و نیت خالص‌تر باشد ارزش و اثر آن به‌مراتب بیشتر است، اضافه کرد: بنابراین هرگونه اهتمام و تلاش در راه خدا مصداق جهاد فی سبیل اللّه بوده و از اهمیت فرواوانی برخوردار است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار