با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد؛

برگزاری سالگرد شهادت شهید همت در پادگان دوکوهه/ میثاق ۴ هزار یادگار دفاع مقدس با شهدای لشکر ۲۷

یادواره فرماندهان شهید لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) با عنوان «ستارگان دوکوهه» با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه شهید همت پادگان دوکوهه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۴۹۳۵
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
برگزاری سالگرد شهادت شهید همت در پادگان دوکوهه/ میثاق ۴ هزار یادگار دفاع مقدس با شهدای لشکر ۲۷  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، یادواره فرماندهان شهید لشکر ۲۷ محمد رسول الله (ص) با عنوان «ستارگان دوکوهه» و سالگرد شهادت حاج ابراهیم همت، همزمان با سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار در حسینیه شهید همت پادگان دوکوهه برگزار شد.

نامگذاری این یادواره با عنوان «ستارگان دوکوهه» با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره سه فرمانده شهید لشکر ۲۷، شهیدان حاج رضا چراغی، حاج محمد ابراهیم همت و حاج عباس کریمی صورت گرفته است.

پادگان دوکوهه قدمگاه عاشقان ۸ سال دفاع مقدس

در این مراسم سه‌روزه "میثاق با شهدا، بیعت با ولایت" رزمندگان و یادگاران لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله (ص) در دوران دفاع مقدس، از سوم اسفند تا پنجم اسفندماه در پادگان دوکوهه اندیمشک حضور داشتند و ۴هزار نفر از یادگاران و پیشکسوتان تهرانی دفاع مقدس و برخی از شخصیت‌های ارشد نظامی کشور تجدید خاطره و پیمان نمودند.

این مراسم ۳ روزه یادگاران لشکر ۲۷ در دوکوهه برای نخستین‌بار است که از زمان پایان دوران دفاع مقدس در این سطح برگزار می‌شود و یک ترکیب نسلی با حضور جمعی از نسل‌های جوان انقلابی دهه هشتادی و هفتادی در کنار یادگاران دفاع مقدس در دوکوهه گرد هم جمع شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات