خطیب جمعه گناباد:

سپاه درس ایثار و شجاعت را در مکتب حسین بن علی (ع) آموخته است

خطیب جمعه گناباد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درس ایثار و شجاعت را در مکتب عاشورای حسین بن علی (ع) آموخته است.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۴۲
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز پاسدار، اظهارکرد: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان درس شجاعت و فداکاری و ایثار را در مکتب سیدالشهداء علیه السلام آموخته است و در هر جا خطری از سوی استکبار و صهیونیسم و وارثین یزید، اسلام و کشور و مسلمین را تهدید کند سر از پا نشناخته و به صحنه آمده و آن را خنثی می‌کنند.

امام جمعه گناباد تاکید کرد : سپاه پاسداران از ارکان اقتدار نظام اسلامی است و غربی های تروریست پرور در اجرای هدف شوم شان در اعلام سپاه در لیست گروه های تروریستی شکست خوردند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود تصریح کرد: در شرایطی که بدخواهان اسلام از همه توان خود برای جدا کردن جوانان از ارزش های دینی استفاده می‌کنند و تلاش می‌کنند آنها را به بی بندوباری و بی حجابی و آلودگی بکشانند، وظیفه والدین، فرهنگیان و روحانیون، رسانه های تاثیر گذارآن است که با راهنمایی، روشنگری و جهاد تبیین نقشه های آنان را خنثی و نسل جوان را در مقابل آسیب ها واکسینه کنند.

خطیب جمعه گنابادیادآورشد: راه اندازی مرکز مبادله ارز و طلا از سوی دولت گامی مثبت برای کنترل قیمت ها و مهارم تورم دانست که با صبر و استقامت ملت عریز ایران اسلامی و گام های بعدی دولت مشکلات اقتصادی حل خواهد شد.

صادقی‌نسب روز جانباز را گرامی داشته و بیان کرد : جانبازان تا پای شهادت پیش رفتند خداوند آنها را حفظ کرد تا مانند رهبر بزرگوار راه امام و شهدا را ادامه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار