دبیر شورای انقلاب فرهنگی در جشنواره ابوذر خراسان رضوی:

رژیم صهیونیستی، اختاپوس رسانه ای است/فقدان شبکه واحد و انبوه، ضعف جبهه رسانۀ انقلاب است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی یک اختاپوس رسانه ای است، گفت:فقدان شبکه واحد و انبوه، ضعف جبهه رسانه‌ای انقلاب است. چون شبکه رسانه‌ای تشکیل نداده‌اند و متفرق عمل می کنند از تاثیرپذیری لازم برخوردار نیستند.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۷۷
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

رژیم صهیونیستی، اختاپوس رسانه ای است/فقدان شبکه واحد و انبوه، ضعف جبهه رسانۀ انقلاب است

 

حجت الاسلام  عبدالحسین خسروپناه در آیین پایانی ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی در مشهد که با تالار فردوسی برگزارشد، اظهارکرد:بر اساس آمار خراسان رضوی جز ٣ استان برتر کشور در حوزه رسانه و جزو ٢ استان برتر در حوزه محتوایی است.

وی با اشاره به اینکه امروز رسانه معاند که در خدمت رژیم غاصب صهیونیستی اند به یک ابزار انحصاری و اختاپوسی تبدیل شده اند، بیان کرد:به طوری که یک فیلم هالیوودی در کمتر از یک ساعت در کل دنیا منتشر می‌شود.

وی با اذعان اینکه ابزار جنگ شناختی امروز رسانه است، افزود: فقدان شبکه واحد و انبوه، ضعف جبهه رسانه‌ای انقلاب است. چون شبکه رسانه‌ای تشکیل نداده‌اند و متفرق عمل می کنند از تاثیرپذیری لازم برخوردار نیستند. 

وی با تاکید بر اینکه در بسیاری از حوزه ها موفق هستیم، ابراز کرد: اینکه دشمن از رسانه برای انتقال پیام های کاذبانه استفاده می کند و ما در این حوزه ضعف داریم، باید تدبیر و چاره ای بیاندیشیم. 

دبیر عالی شورای انقلاب فرهنگی، تصریح کرد: مهم‌ترین ابزار در جهاد تبیین، رسانه است و زمانی این جهاد محقق می شود که جمعیت بیشتری در آن مورد توجه قرار گیرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه جنگ ٨ساله علیه ایران در واقع جنگ جهانی سوم بود، اظهار کرد: در تمامی جنگ های قبل از انقلاب، ایران را تجزیه می کردند، اما در این جنگ یک وجب از خاک کشورمان کم نشد.

وی با اشاره به اینکه اجتماع لشکرها، وحدت و انسجام، ایمان و تقوا باعث پیروزی شد، گفت: باید در حوزه رسانه تلاش شود با ایجاد شبکه رسانه، یک پیام واحد به مخاطب منتقل شود.

حجت الاسلام خسروپناه با اشاره بهره گیری دشمن در اغتشاشات اخیر از رسانه تصریح کرد: شرط رسانه مدرن، سرعت است تا بتواند پیام را با سرعت و جمعی به مخاطب برساند و مخاطب یک حرف دریافت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار