حجت الاسلام بیگدلی:

دشمن قادر به مقابله با نظام جمهوری اسلامی نیست / تولید قدرت و بازدارندگی از اهداف اصلی این نظام است

زنجان _ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت:در بیانیه گام دوم انقلاب نظام مقدس جمهوری اسلامی به تولید قدرت و بازدارندگی رسیده است که یکی از اهداف مهم این نظام است و ما شاهد آن هستیم که دیگر دشمن قدرت مقابله با ملت ایران را ندارد.
کد خبر: ۹۴۹۴۶۰۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴

دشمن قادر به مقابله با نظام جمهوری اسلامی نیست / تولید قدرت و بازدارندگی از اهداف اصلی این نظام است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ حجت‌الاسلام حسن بیگدلی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ضمن تشریح نقش سپاه و بسیج در گام درم انقلاب اظهار داشت: امروزه در جهان دو فکر حکم‌فرماست، نخست تفکر جهانی شدن ارزش‌های اسلامی و دیگری تفکر جهانی شدن ارزش‌های آمریکایی و غربی است.

وی به جهانی شدن تفکر ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: در فرایند جهانی شدن ارزش‌های اسلامی، انسان بر سرنوشت خود حاکم است و جامعه به سمت ثبات حرکت می‌کند و در این فرآیند زنان و مردان جایگاه واقعی خود را دارند و در آن معنویت و تربیت ارزش دارد.

حجت‌الاسلام بیگدلی در ادامه با بیان اینکه در فرایند جهانی شدن مدل آمریکایی و غربی، مراکز فساد و فحشا و فروپاشی خانواده و کرامت انسانی ویران می‌شود، بیان داشت: در گام دوم انقلاب، سپاه و بسیج به دنبال مرجعیت، و صنعتی شدن است به طوری که در ساخت پالایشگاه و سکو‌های استخراج گاز و در بحث زیر ساخت‌ها و سد سازی‌ها و فرهنگ سازی و... نقش به سزایی دارد و خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در سبک زندگی اسلامی جایگاه خانواده را مهم می‌دانیم، گفت: سپاه و بسیج ارتباط دهنده پایه‌های خانه و خانواده و مسجد و مدرسه و دانشگاه است.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب حرکت به سمت عدالت، اخلاق، عزت و ... است، افزود: ما در گام دوم انقلاب تجربیات بسیاری بدست آورده ایم و در این گام دشمن را به خوبی شناخته و به کلید‌های پیروزی دست یافته ایم.

وی با بیان اینکه در شروع چله دوم، دشمن دیگر قدرت ایستادگی در برابر نظام جمهوری اسلامی را ندارد و به همین جهت به تحریم روی آورده است، گفت:هدف ما ایجاد تولید قدرت و بازدارندگی است چرا که این نظام برای مردم است و این ملت هر جا نیاز بوده در صحنه حاضر شده اند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب توجه به زیرساخت‌ها و توسعه آن مهم است، ادامه داد:بسیج، پاسدار و مردم در مقیاس عظمت انقلاب هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سه نهاد از جمله نهاد خانواده، مسجد، مدرسه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: ضروری است بسیج در حاکمیت بخشی، روح مقاومت، مردم سالاری دینی و کمک به تشکیل دولت اسلامی نقش آفرینی کند.

وی در ادامه به وظایف بسیج در شرایط کنونی کشور اشاره و تاکید کرد: تشکیل جریان فرهنگی وفادار به انقلاب، فعال سازی ظرفیت‌های مدارس و مساجد، ترویج شیوه اهل
بیت، ترویج عدالت محوری و گفتمان جهادی، برنامه‌های فرهنگی از قبیل یادواره‌ها راهیان نور جلسات بصیرتی و دیدار با خانواده‌های شهدا و... از کارکرد‌های بسیج می‌تواند باشد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار