در راستای حفظ و نشر آثار دفاع مقدس؛

دیدار صمیمی دهه هشتادی و نودی‌های قم با یک جانباز دوران دفاع مقدس انجام شد

دختران دهه هشتادی و دهه نودی پایگاه صادقیه حوزه شهیده نسرین افضل با بهنام خلعتبری از جانبازان پرافتخار دوران دفاع مقدس دیدار و گفت وگو کردند.
کد خبر: ۹۴۹۴۵۱۴
|
۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

دیدار صیمیمی دهه هشتادی و نودی‌های قم با یک جانباز دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، دختران دهه هشتادی و نودی پایگاه صادقیه حوزه شهیده نسرین افضل با بهنام خلعتبری جانباز دفاع مقدس به مناسبت ماه شعبان دیدار کردند.

جناب آقای خلعتبری در سن ۱۷ سالگی عازم جبهه شد و فروردین سال ۱۳۶۶ در عملیات کربلای ۸  در منطقه عملیاتی شلمچه به  ۷۰ درصد درجه جانبازی نائل شد.

این جانباز دوران دفاع مقدس در بخشی از این دیدار با اشاره به خاطرات دوران جنگ تحمیلی از همرزمان شهید خود گفت : شهدا نشانه صبر و استقامت هستند ،هرچند که من به رفقای شهید خود ملحق نشدم.

این جانباز دلاور در ادامه افزود: نده در ۱۷ سالگی به دلیل وابستگی زیاد به جبهه و بهانه هایی که می آوردم به جبهه اعزام شدم طی مدت فعالیتم در جبهه راننده  آمبولانس بودم که بعد از مدت ۶ سال خدمت در سن ۲۲ سالگی  در منطقه عملیاتی شلمچه مجروح شدم  و با همان آمبولانسی که راننده آن بودم من را به پشت خط برگرداندند.

خلعتبری با توصیه به نسل جوان نسبت به مطالعه و افزایش سطح درک و شناخت از ابعاد مختلف زندگی، افزود: جوانان و نوجوانان قبل از هر مساله ای پشتیبان ولایت فقیه باشند.

وی در پایان خطاب به  به دختران دهه هشتادی و نودی این پایگاه گفت:شهدا سه سفارش مهم داشتند و تاکید کردند که حجاب که نشانه عفت و حیای یک زن است را حتما رعایت کنید،همراه و یاور ولایت فقیه باشید و به پدر و مادر خود احترام گذارید تا عاقبت بخیر شوید.

گفتنی است یکی از پاهای این جانباز سرافزار دوران جنگ تحمیلی از پایین تر از زانو و پای دیگر بالاتر از زانو به خاطر مجروحیت کربلای 8 قطع شده و علاوه بر این هنوز با ترکش های باقی مانده از دوران دفاع مقدس دست و پنجه نرم می کند.

انتهای پیام/م.سیفی

ارسال نظرات
آخرین اخبار