پیام فرمانده سپاه الغدیر در پی قرار دادن نام فرمانده اسبق سپاه الغدیر در لیست تحریمی اروپا

در این پیام فرمانده سپاه الغدیر به فرمانده اسبق سپاه الغدیر گفت: از خداوند منان خواستارم تا جنابعالی را بیش از پیش در امر اطاعت از، ولی و خدمت‌رسانی به اسلام عزیز و ایران سرافراز یاری نماید.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۳۱
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، فرمانده سپاه الغدیر در پی قراردادن نام فرمانده حفاظت سپاه پاسداران (فرمانده اسبق سپاه الغدیر) در لیست تحریمی اتحادیه اروپا پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَنْ تَرْضَىٰ عَنْکَ الْیَهُودُ وَلَا النَّصَارَىٰ حَتَّىٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ (بقره؛ ۱۲۰)
برادر ارجمند و فرهیخته، سردار جمیری، فرمانده حفاظت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم
سالهاست که دشمنان این مرز و بوم، تمام جد و جهد خود را بر این قرار دادند تا به خیال خام خود، فرزندان غیور ایران عزیز را در تمام زمینه‌های علمی و فرهنگی و نظامی و ... به انفعال کشانیده و مرعوب سازند؛ غافل از اینکه تهدید و تحریم، عزم این دلاورمردان را بیش از پیش استوار نموده و آنان را در جهت رسیدن به عظمت ایران و اسلام، استوارتر می‌گرداند.
اینجانب ضمن تبریک به جنابعالی که اقدام و عمل شما باعث عصبانیت دشمنان این مرز و بوم گردیده و حضرتعالی را در لیست تحریم‌های خود قرار دادند، این اقدام جاهلانه و خبیثانه اتحادیه تروریست پرور اروپا را به فال نیک گرفته و از خداوند منان خواستارم تا جنابعالی را بیش از پیش در امر اطاعت از، ولی و خدمت‌رسانی به اسلام عزیز و ایران سرافراز یاری نماید.
در پناه صاحب الامر امام زمان (عج) سربلند و موفق باشید.
برادر شما، حسین زارع کمالی
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

ارسال نظرات
آخرین اخبار