خبرهای داغ:

نشست تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی وفضای مجازی در ماهشهر

نشست تخصصی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و فضای مجازی به عنوان یکی از برنامه‌های معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج بندر ماهشهر توسط پایگاهای بسیج با مشارکت پرسنل فراجا شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۹۴۳۹۴
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بندر ماهشهر؛ از جمله اموری که می‌تواند به حال خوش زندگی در کودکان و نوجوانان منجر شود نشست‌های تخصصی آسیب‌های اجتماعی در این حوزه است و یکی از راه‌های رسیدن به حال خوش کودکان ،نوجوانان وجوانان مراقبت از آسیب‌ها متعددی است که آنها را تهدید می‌کند یکی از این آسیب‌هایی که باعث نگرانی خانواده‌ها و اولیاء تربیتی است خطرات فضای مجازی است و به دلیل نبود سواد رسانه ای و عدم اطلاعات کافی کاربران با خطرات جدی روبرو می شوند.

 

بنابراین سپاه ناحیه مقاومت بندر ماهشهردر جهت تحقق این شعار با مشارکت فراجا شهرستان نشست تخصصی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی ویژه‌ی مسئولین پایگاها ومربیان فرهنگی برگزار کرد.


در این نشست کارشناس پیشگیری جرائم به عنوان مدرس در خصوص عصر اینترنت و تبادل اطلاعات و سرعت نشر آن مطالبی را بیان کرد در ادامه داشتن سواد رسانه برای والدین بخصوص برای اولیا تربیتی را ضروری دانست چرا که دانش کافی در این حوزه باعث سلامت روح و روان و جسم کودکان و نوجوانان خواهد شد و از آسیب‌ها و تهدیدات جدی مصون خواهند ماند.


این نشست به مدت ۲ ساعت به صورت حضوری برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار