خبرهای داغ:

ساخت بیش از ۱۰۰ واحد بهداشتی در خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ساخت بیش از ۱۰۰ واحد بهداشتی در روستا‌ها و شهر‌ها تا نیمه نخست سال ۱۴۰۲ و تجدیدبنای ساختمان‌های فرسوده درمانی خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۲۲۴
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، دکتر محمد حسین سرمست در نخستین یادواره شهدای جامعه پزشکی خوزستان که امروز (۲ اسفندماه) در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: امروز بیش از هر زمانی نیازمند یاد و خاطره شهدایی هستیم که نماد و تجلی ارزش‌های دینی، ملی و انسانی هستند. ارزش‌هایی که مایه حیات حقیقی و سعادت واقعی هر جامعه‌ای هستند.

 

 

وی افزود: در این نبرد سنگین حق و باطل که جبهه مقاومت در سراسر جهان با مرکزیت ایران با آن مواجه است، جامعه ما بیش از هر چیز به اراده استوار و محکم نیاز دارد تا در گردنه‌های سخت و طاقت‌فرسا در برابر سیل حوادث بایستد و میدان را خالی نکند و به راستی این شهیدان بودند که به صورت عینی و عملی این چنین کردند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: یکی از ابعاد جنگ روانی و تبلیغاتی دشمن مستکبر امروز تغییر ارزش‌ها و وارونه جلوه دادن ارزش‌های اصلی است که موجب ایستادگی ۴۴ ساله ملت مسلمان ایران در برابر هجمه‌های گوناگون دشمنان قسم خورده ایران شده است.

 

سرمست بیان کرد: در مقابل این شرایط یکی از وظایف اصلی ما به ویژه در مقابل نسل جوان، بازخوانی مرام و منش جوانان شهیدی است که با روایت حقیقی و صحیح در راستای الگوسازی در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های والای اسلامی و ایرانی جان خود را فدا کردند.

 

وی افزود: این یادواره گامی در این راستا برای معرفی ۱۷۳ شهید دفاع مقدس، شهدای سلامت، شهدای امنیت، شهدای حرم و شهدای دانشجوی این مجموعه برگزار شده است. برگزاری این یادواره گامی است برای اینکه بتوانیم با نور و معنویت ذکر نام این مهاجران فی سبیل‌الله دل و جان خود را از روزمرگی و آنچه به آن مبتلا شده‌ایم، بشوییم و آمادگی لازم برای عمل به تکلیف به دست بیاوریم.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امروز نسبت به شهدا و نسبت به نسل جوانی که در فضای انقلاب و دفاع مقدس نبودند دین بر گردن داریم و وظیفه داریم با برنامه‌ریزی و اقدامات فکری، فرهنگی، رسانه‌ای و هنری، اقدامات لازم را برای ادای دین انجام دهیم.

 

سرمست عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی اهواز مفتخر است وظایف اصلی خود نسبت به شهدا یعنی وظایف بهداشتی و درمانی و آموزشی خود را به بهترین نحو انجام دهد که در این راستا ایجاد فضای سالم از نظر ارائه خدمات در مجموعه‌های بهداشتی و درمانی از جمله تعهد ساخت بیش از ۱۰۰ واحد بهداشتی در روستا‌ها و شهر‌ها تا نیمه نخست سال ۱۴۰۲، تجدیدبنای ساختمان‌های فرسوده درمانی، احیای تجهیزات به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم، احیای فرآیند‌هایی که موجب رضایتمندی مردم می‌شوند، ایجاد انگیزه برای دانشجویان و اساتید و ایجاد تجهیزات مناسب آموزشی، پژوهشی و رفاهی، برنامه‌ریزی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار