خبرهای داغ:

اجرای فعالیت‌های جهادی بهداشت و سلامت در شاهرود

شاهرود_ مسئول گروه جهادی شفاء بسیج جامعه پزشکی از اجرای اردو‌های جهادی و کمک به نیازمندان در حوزه سلامت و بهداشت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۴۱۰۱
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

اجرای فعالیت‌های جهادی بهداشت و سلامت در شاهرودعلی اکبر نوری در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به فعالیت‌های انجام شده توسط گروه جهادی شفا بسیج جامعه پزشکی در شهرستان شاهرود اظهار کرد: دیدار باخانواده شهید مدافع سلامت میلاد بسطامی، تقدیر و تشکر از پرسنل زحمتکش کادر درمان با اهدا گل در روز پرستار و ایام ماه رجب و کمک به تامین بخشی از هزینه‌های بیمار سرطانی از جمله اقدامات این گروه جهادی در مدت آغاز فعالیت آن بوده است.
او افزود: کمک به درمان بیماران نیازمند، مستضعف در محلات حاشیه شهر به تعداد ۲۰ نفر، کمک به تجهیز مرکز درمانی با خرید تجهیزات فیزیوتراپی و ملزومات اداری برای درمانگاه نیز به همت جهادگران این گروه و خیرین انجام شده است.
مسئول گروه جهادی شفا خاطر نشان کرد: بازدید از خانه سالمندان و بررسی مشکلات سالمندان نیازمند و همچنین تقدیر از پرسنل زحمتکش این مرکز و دیدار با خانواده شهدای امنیت و سلامت و برگزاری اردوی جهادی از دیگر اقدامات در دست اجرا توسط این گروه در آینده است که کمک همه خیرین را در این راه مطلبد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار