خبرهای داغ:

پلمب ۱۵۷ واحد صنفی متخلف در دزفول از ابتدای امسال تاکنون

مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت دزفول گفت: در ۱۱ ماه گذشته از سال جاری، تعداد ۱۵۷ واحد صنفی متخلف در شهرستان دزفول توسط بازرسان بهداشت محیط این مرکز پلمب شده‌اند.
کد خبر: ۹۴۹۴۰۶۵
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛

غلامرضا زادمهر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، بازرسان بهداشت محیط این مرکز تعداد ۵۳ هزار و ۲۸۷ مورد بازدید از اصناف و اماکن عمومی در سطح شهرستان کرده‌اند.

 

وی افزود: در این بازدیدها تعداد سه هزار و ۶۵۹ نمونه آب و مواد غذایی اخذ و ۶ هزار و ۱۹۱ اخطاریه صادر شد که در نهایت ۱۵۷ واحد صنفی که به آموزش‌ها و تذکرهای داده شده کم توجه بودند، پلمب و میزان ۱۱ هزار و ۵۴۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف نیز معدوم شد.

 

مسئول واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت دزفول عنوان کرد: یکی دیگر از فعالیت‌ها و اقدامات بازرسان بهداشت محیط، سنجش پرتابل شامل تست روغن، ید سنجی، شوری سنجی و بررسی بار میکروبی مواد غذایی طبخ شده در اغذیه‌ها و رستوران‌ها بوده که تعداد این سنجش‌های پرتابل در سال جاری هفت هزار و ۱۱۴ سنجش بوده است.

 

زادمهر با بیان اینکه آب شرب همه نقاط شهری و روستایی شهرستان به صورت روزانه توسط بازرسان و بهورزان به صورت آزمایشگاهی و کلرسنجی بررسی می‌شود، گفت: تعداد موارد کلرسنجی تا پایان بهمن ماه ۶۲ هزار و۹۲۱ مورد بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار