خبرهای داغ:

۱۵۰ دانش آموز دختر گرمساری به اردوی راهیان نور اعزام شدند

مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار از اعزام ۱۵۰ نفر دانش آموز دختر گرمساری به اردوی راهیان نور خبر داد و گفت: نزدیک به ۴۰ نفر عوامل اجرایی سپاه و بسیج و فرهنگیان نیز در این سفر معنوی حضور دارند.
کد خبر: ۹۴۹۴۰۱۱
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

جلیل صبوری در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، از اعزام بالغ بر ۱۹۰ نفر از گرمسار به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب اردوی راهیان نور دانش آموزی خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۱۵۰ دانش آموز دختر و حدود ۴۰ نفر عوامل اجرایی سپاه، بسیج و فرهنگیان برای پشتیبانی، تدارکات، حفاظت، ایمنی ، فرهنگی و تبلیغی نیز همراه دانش آموزان به این سفر معنوی اعزام شدند.وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ رشادت و شهادت طلبی مهم ترین هدف از برگزاری اردو های راهیان نور است، تصریح کرد: روایت گری از عملیات ها و وقایع دوران هشت سال دفاع مقدس، پخش فیلم های مرتبط با دفاع مقدس و توزیع برشور ها و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از جمله برنامه های مهمی است که در طول مسیر برای دانش آموزان اجرا خواهد شد.
مسئول بسیج دانش آموزی گرمسار خاطرنشان کرد: این اردو ها به مدت ۴ روز برگزار‌ می شود و دانش آموزان از مناطق مختلف جنگی در جنوب کشور از جمله اروند رود، فکه، طلاییه و... بازدید خواهند داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار