خبرهای داغ:

پیشرفت فیزیکی پروژه طرح جامع فاضلاب بیش از ۵۰ درصد است/ چهره شهر در ایام پایانی سال باید آماده میزبانی مهمان های نوروزی باشد

جلسه طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون به ریاست خانچی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خوزستان و با حضور جمعی از مسئولین در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۶۷
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان:جلسه طرح جامع فاضلاب اهواز و کارون به ریاست خانچی معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خوزستان و با حضور خیراللهی مدیر کل دفتر فنی استانداری، کرمی نژاد مدیر کل آب و فاضلاب خوزستان، کعبی فرماندار کارون و جمعی دیگر از مسئولین در محل سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

 

در این جلسه خانچی با تاکید مجدد بر رعایت کیفیت انجام طرح و ترمیم نوار حفاری افزود: کیفیت نباید فدای تسریع در انجام پروژه شود و نظارت بر انجام پروژه باید با دقت و مستمر صورت پذیرد.


وی افزود: قریب به ۵۰ درصد از پروژه به اتمام رسیده و باید طبق برنامه جبهه کاری فعال تر به کار خود ادامه دهد و تا نیمه اسفند نوارهای حفاری شده در سطح شهر ترمیم و جبهه کاری جدید متوقف و شهر برای میزبانی مهمان های نوروزی آماده باشد.


خانچی هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی در انجام این پروژه عظیم را از الزامات انجام کامل آن برشمرد و افزود: با هماهنگی و همکاری می توان حلاوت و شیرینی این پروژه را برای مردم شهرهای اهواز و کارون بالا برد.


وی در پایان از شهرداری های دو شهر خواست با هماهنگی با آب و فاضلاب نسبت به آماده سازی فضای شهری برای نوروزی در شان مردم این دوشهر آماده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار