در جمع گروه های جهادی بسیج بیان شد؛

خدمت به مردم مومن افتخار بزرگ الهی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، در جمع گروه های جهادی بسیج گفت: خدمت به مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی افتخار بزرگ الهی است.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۴۶
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با حضور در جمع گروه های جهادی با قرائت "إنَّ الجِهادَ بابٌ مِن أبوابِ الجَنَّةِ فَتَحَهُ اللَّهُ لِخاصَّةِ أولیائِهِ" امیرالمومنین حضرت امام علی بن ابیطالب علیه السلام در خطبه 27 نهج‌البلاغه، می فرمایند" جهاد دری از در‌های بهشت است که خداوند آن را بر روی اولیای خاص خود گشوده است".

سرهنگ دوم پاسدارسیدعقیل موسوی با استناد به خطبه 27 نهج‌البلاغه امیر ولایت حضرت علی علیه السلام ادامه داد: جهاد جامه تقوی و زره استوار الهی است که آسیب نبیند و سپر محکم اوست که تیر در آن ننشیند، هر که جهاد را واگذارد و ناخوشایند داند، خدا جامه خواری بر تن او پوشاند و فوج بلا بر سرش کشاند و در زبونی و فرومایگی بماند، دل او در پرده های گمراهی نهان و حق از او روی گردان، به خواری محکوم و از عدالت محروم شود.

وی با اشاره به نزول رحمت الهی، بارزش سنگین برف در استان و لزوم خدمت رسانی به مردم، از بسیجیان عزیزی که در شرایط بارندگی برف و باران شهرستان اردل و کوهرنگ از همان روزها و ساعات اول به همنوعان خود خالصانه خدمت کردند تجلیل و قدردانی کرد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، اظهار داشت: برای تسریع در کار باز گشایی معابر عمومی و روستاها با سپاه استان خوزستان رایزنی و چند دستگاه بلدوزر برای برف روبی به مناطق دیناران و دشتک اعزام شدند.

سرهنگ موسوی، در پایان با شکرگزای بواسطه نزول رحمت الهی، نعمت برف و باران گفت:  شاکرخداوند هستیم که توانستیم در این مرحله هم کنار مردم ولایتمدار و مومن شهرستانهای کوهرنگ و اردل باشیم ، از خداوند خواستاریم این توان رابه مجموعه ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل بدهد تا بتوانیم در هر شرایطی خدمت گذار مردم همیشه در صحنه کشور و استان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار