مدیر فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان:

۳۰۰ زائر راهیان‌نور دانش‌آموزی قم از موزه دفاع مقدس آبادان بازدید کردند

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان از حضور بیش از 300 زائر راهیان نور دانش‌آموزی قم در موزه دفاع مقدس آبادان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۳۰۱
|
۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

۳۰۰ زائر راهیان‌نور دانش‌آموزی قم از موزه دفاع مقدس آبادان بازدید کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا صریحی با اشاره به حضور بیش از ۳۰۰ زائر راهیان‌نور دانش‌آموزی از مدارس دخترانه استان قم در موزه دفاع مقدس آبادان گفت: با تمام وجود تلاش می‌کنیم که میزبان شایسته‌ای برای زائران و کاروان‌های راهیان‌نور باشیم.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر شاهد حضور مستمر کاروان‌های مختلف دانش‌آموزی از سراسر استان و دیگر نقاط کشور در بکرترین موزه دفاع مقدس کشور هستیم.

مدیر مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان ادامه داد: در این بازدیدها، راویان و پیشکسوتان آبادانی ضمن بیان روایت‌های ناب دوران دفاع مقدس و تشریح محتوای موجود در موزه به سؤالات و ابهامات دانش آموزان در خصوص ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی و مقاومت مردم آبادان پاسخ می‌دهند.

صریحی گفت: با تمام وجود تلاش می‌کنیم که میزبان شایسته‌ای برای زائران و کاروان‌های راهیان‌نور باشیم و سعی می‌کنیم با حضور در جمع دانش آموزان به روشنگری و تبیین مسائل روز بپردازیم و پاسخگوی شبهات و ابهامات جامعه دانش‌آموزی نسبت به دغدغه‌هایشان باشیم.

گفتنی است مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس آبادان به‌عنوان یکی از موزه‌های زنده و پویای جنگ هشت‌ساله، در منطقه بریم آبادان و در نقطه صفر مرزی قرار دارد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار