طرح نوروزی عتبات عالیات از ٢٣ اسفند آغاز می‌شود

زنجان _ مدیر حج و زیارت استان زنجان گفت: اعزام طرح نوروزی عتبات عالیات از روز بیست و سوم اسفندماه آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۵۵
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

طرح نوروزی عتبات عالیات از ۶ اسفند آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ ابراهیم احدی، مدیر حج و زیارت استان زنجان در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اعزام زائران عتبات عالیات اظهار کرد: این روند به صورت عادی در حال انجام است و تقریبا هر روز یک کاروان اعزامی از زنجان داریم.


مدیر حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه اعزام کاروان‌های عتبات عالیات در رو رنج قیمتی ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان انجام می‌شود، اضافه کرد: طرح اعزام نوروزی به عتبات عالیات نیز از ۲۳ اسفند شروع و تا دوم فروردین ادامه خواهد داشت.


احدی افزود: با توجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان اعزام‌های امسال تا ۱۳ فروردین طول نخواهد کشید، گفت: البته در ایام رمضان هم اعزام‌هایی خواهیم داشت که زائران در زمان تشرف روزه شان مشکل نداشته باشد.


وی در ارتباط با اعزام هوایی متقاضیان به عتبات عالیات نیز گفت: اکثر سفر‌های هوایی از فرودگاه برای حج تمتع است و در بحث عتبات عالیات سفر هوایی نداریم، چون مردم به خاطر قیمت، سفر‌ها سفر زمینی را بیشتر می‌پسندند.


وی در ادامه اضافه کرد: اگر تعداد متقاضیان زیاد باشد اعزام بر اساس اولویت و قرعه کشی انجام خواهد شد.


احدی در ارتباط با سفر‌های سوریه نیز گفت: منتظر عادی شدن شرایط و زمینه سازی بستر‌های لازم به لحاظ امکاناتی برای اعزام به سوریه هستیم، اما در این باره پشت نوبتی نداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار