معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی:

تجلیل از ۴۶ پژوهشگر و فناور برتر خراسان رضوی/ این استان، رتبه سوم پژوهش دانشگاه‌های آزاد کشور را دارد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد گفت: این دانشگاه در حوزه پژوهش و فناوری پس از دانشگاه‌های آزاد اسلامی تهران و اصفهان رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۰۶
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، جواد بهارآرا در آیین تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در بین واحدهای دانشگاه‌های آزاد اسلامی کشور رتبه سوم را داراست که این نتیجه تلاش پژوهشگران و دانشجویان فرهیخته در این زمینه است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی دارای ۹ مرکز تحقیقاتی است که پنج مرکز آن در مشهد و چهار مرکز در سایر شهرهای استان فعالیت دارد، ۲ مرکز از مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد مشهد دارای رتبه سطح یک کشوری است.

وی گفت: از چهار مرکز تحقیقاتی استان خراسان رضوی سه مرکز در شهر نیشابور قرار دارد که یکی از این مراکز دارای رتبه سطح یک کشوری است .

بهارآرا بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی دارای هشت مرکز رشد است و در این مراکز ۷۸ هسته فناور، ۴۳ واحد فناور، ۸۷ دانشجو و ۴۱ استاد فعالیت دارند.

۴۶ پژوهشگر و فناور برتر خراسان رضوی تجلیل شدند

۴۶ نفر از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی امروز در آیین تقدیر از پژوهشگران برتر این دانشگاه آزاد طی مراسمی تجلیل شدند؛ ۹ نفر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در سطح استانی دانشگاه‌های آزاد کشور، ۳۷ نفر از پژوهشگران برتر این دانشگاه در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور شامل ۱۱ نفر از واحد مشهد و ۲۶ نفر از سایر واحدهای استان موردتقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار