سومین محموله هلال‌احمر یزد به مناطق زلزله‌زده خوی ارسال شد

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر یزد از ارسال سومین محموله هلال‌احمر استان شامل پتو و هیتر برقی و وسایل بهداشتی و ... به مناطق زلزله‌زده خوی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۸۰۹
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر استان، محسن حرازی‌زاده یزدی اظهار کرد: در پی کمک‌های مردمی و خیری، سومین محموله هلال‌احمر استان یزد که شامل پتو و هیتر برقی، چادر مسافرتی، روفرشی، کنسرویجات و لوازم بهداشتی، مواد خوراکی همچون حلواارده و نبات و ... به ارزش تقریبی بیش از ۲۹۰ میلیون تومان به مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی ارسال شد.

وی تأکید کرد: محموله امدادی ارسالی از جمعیت هلال‌احمر استان یزد در راستای پویش همدلانه اهدائی کانون کارآفرینی، اجتماعی پویش ایرانیان استان یزد و بخشی از اقلام نیز توسط خیر محترم آقای قربان نژاد (مجموعه رستوران‌های جنارو) جمع‌آوری و به هم‌وطنان در مناطق زلزله‌زده با هدف کمک به ارتقاء و بهبود کیفیت زندگی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد با بیان این‌که کمک‌های هلال‌احمر استان به مناطق سیل‌زده کشور در روز‌های آینده بنا به اعلام سازمان امداد و نجات و نیاز مناطق زلزله‌زده همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: مردم نوع‌دوست و خیر استان یزد می‌توانند کمک‌های بشردوستانه خود را به‌صورت نقدی و از طریق شماره‌حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ نزد بانک مرکزی با شماره شبا ir ۷۰۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶ و یا کد دستوری # ۳ * ۱۱۲ * واریز نمایند.

حرازی‌زاده در پایان با بیان این‌که برخی از کارخانه جات استان اقدام به اهدای کالای نو به میزان زیاد کردند خاطرنشان کرد: کمک‌هایی که طی چند روز اخیر از سوی مردم استان جمع‌آوری شده نشان از دست خیر و نوع‌دوستی این عزیزان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار