خبرهای داغ:
سرهنگ خرمی خبر داد

ارائه دو طرح فرهنگی و اقتصادی در مجمع عالی بسیج شهرستان بهار

همدان-مسئول شورای هماهنگی اقشار سپاه ناحیه بهار از ارائه دو طرح فرهنگی و اقتصادی در مجمع عالی بسیج شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۷۶
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸

سرهنگ حسین خرمی آلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار کرد: مجمع بسیجیان شهرستان بهار در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و سند راهبردی ۱۰ ساله بسیج با  هدف مطالبه‌گری، کمک به تصمیم‌گیری و تصمیم سازی مسئولین و استفاده از ظرفیت و مبارزه با تهدیدات شهرستان بهار برگزار شد.

وی افزود: رویکرد جدید مجمع عالی بسیج با فعالیت ۶ کارگروه منتج به شناسایی۳۰ مسئله در سطح شهرستان شده است که در این مجمع ۶ کارگروه اقتصادی و زیربنایی، فرهنگی، تحقیقات علمی و فناوری، کارگروه بهداشت و درمان با تاکید بر لزوم انسجام اتحاد آحاد ملت و نهاد‌های دولتی و مردمی در نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و پرهیز از هر گونه تفرقه افکنی تضعیف پایه‌های این نظام مقدس بررسی شده است.

مسئوِل دفتر راهبردی سپاه ناحیه بهار تصریح کرد: تمام کارگروه‌ها متشکل از افراد حقوقی درون‌سازمانی و برون‌سازمانی هستند و کارگروه‌های فعال و پویایی هستند که با برگزاری نشست‌های تخصصی مسائل در محضر رئیس مجمع شهرستان بهار مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: دو طرح با عنوان کارگروه فرهنگی با موضوع تحکیم بنیان خانواده و کارگروه اقتصادی و زیربنایی با بحث کشت فراسرزمینی در مجمع عالی شهرستان مصوب شده است که در این جلسه با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان و  معاون مدیرکل جهاد کشاورزی با حضور کارگروه‌ها و هیئت‌های اندیشه ورز خواهر و برادر به بررسی گذاشته شد و مصوبات خوبی در بحث پیگیری و بررسی مشکلات و موانع بحث کارگروه‌ها در سطح شهرستان داشتیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار