فرماندار اردبیل تاکید کرد:

ضرورت تکمیل زیرساخت های گردشگری شهرستان اردبیل جهت میزبانی رویداد ۲۰۲۳

فرماندار اردبیل گفت: باتوجه به میزبانی اردبیل در رویداد بین المللی۲۰۲۳ تکمیل زیرساخت های گردشگری شهرستان اردبیل در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۹۴۹۲۵۷۶
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

ضرورت تکمیل زیرساخت های گردشگری شهرستان اردبیل جهت میزبانی رویداد ۲۰۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ،فرماندار اردبیل ۲۴ بهمن در جلسه ستاد رویداد بین المللی گردشگری ۲۰۲۳ اظهار کرد: باتوجه به میزبانی اردبیل در این رویداد بین المللی باید زیرساخت های گردشگری شهرستان تکمیل و در راستای خدمات رسانی بهتر به گردشگران برنامه های آموزشی برای هتل داران و مراکز گردشکری و خدمات رسانی به پیشنهاد فرمانداری اردبیل و باهمکاری سازمان فنی حرفه ای ومیراث فرهنگی برگزار شود.

سید محمد اعتماد اعجازی بیان کرد: در ستاد رویداد  ۲۰۲۳ وظیفه دستگاه های اجرایی مشخص شده و هر کدام از دستگاه باید نسبت به حوزه کاری خود اقدامات عملی انجام دهند.

وی ادامه داد: جذب اعتبارات ملی هم برای میزبانی بهتر از این رویداد باید اولویت باشد و خدمات رسانی در حوزه های مختلف گردشگری باید مبنای کار باشد تا رضایت گردشگران فراهم شود.

فرماندار اردبیل همچنین یادآور شد: باید از این رویداد بزرگ برای توسعه زیرساخت های گردشگری و افزایش جذب گردشگران داخلی وخارجی در منطقه استفاده شود و دستگاه های اجرایی هم از تجربیات شهرهای میزبان این رویداد در سال های گذشته بهره مند شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار