به همت جهادگران بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد؛

بهره مندی بیش از ۱۲ هزار نفر از خدمات درمانی جهادگران بسیجی/رفع محدودیت ها حاشیه شهر با ارائه خدمات بهداشتی و درمانی

جهادگران بسیجی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ابتدای امسال به ۱۲ هزار و ۷۳۸ نفر از مردم حاشیه شهر‌ها و روستا‌های خراسان رضوی، خدمات بهداشتی و درمانی رایگان ارائه کردند.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۹۴
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، مسئول گروه جهادی صراط الحمید دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعلام این خبر و با اشاره به ارزش این خدمات که در قالب اردو‌های جهادی ارائه شد، بیش از دو میلیارد تومان است، اظهار کرد:جهادگران بسیجی این دانشگاه از ابتدای امسال در قالب اردوهای جهادی، به ۱۲ هزار و ۷۳۸ نفر به صورت رایگان خدمات بهداشتی و درمانی ارائه کرده‌اند.

دکتر جواد دادگر، تصریح کرد: غربالگری قند و فشار خون، ویزیت مامایی، ویزیت پزشک عمومی، معاینه دندان‌پزشکی، جراحی و کشیدن دندان، خدمات عصب کشی، بینایی سنجی و فیزیوتراپی از جمله خدمات ارائه شده است.

وی ادامه داد: جرم‌گیری، ترمیم و پر کردن دندان و خدمات پرستاری و تزریقات برخی دیگر از اقدامات گروه های جهادی به ارزش حدود ۲۰ میلیارد ریال است.

مسئول گروه جهادی صراط الحمید دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اضافه کرد: نیروهای جهادگر بسیجی به منظور رفع محدودیت ها از حاشیه شهر با ارائه خدمات مختلف بهداشتی و درمانی در خدمت مردم هستند و به طور مستمر مناطق کمتر برخوردار را رصد و براساس نیاز مخاطبان، نوع خدمت را مشخص می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار