تقدیر مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از حضور به موقع و پرشور مردم غیور و بصیر استان البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز از حضور به موقع و پرشور مردم غیور و بصیر استان البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدر دانی کرد.
کد خبر: ۹۴۹۲۴۳۳
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز،  ضمن قدردانی از حضور به موقع و پرشور مردم غیور و بصیر استان البرز در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: امیدواریم تحت عنایت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری روز به روز بر عزت و اقتدار مردم افزوده شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایام جشن و سرور اهل بیت علیه السلام پیش رو است، افزود: ایام مبعث حضرت رسول اکرم صلی‌الله علیه وآله وسلم را پیش رو داریم که طراحی برنامه‌های ویژه این ایام فرخنده در سراسر استان در حال انجام است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های مبعث با در نظر گرفتن گروه‌های سنی و حضور اقوام مختلف در استان البرز طراحی خواهد شد، ادامه داد: این برنامه‌ها را می‌توان در قالب مسابقات، جشن‌های محله‌ای، خیابانی، برپایی جشن و مولودی در هیات‌ها و مساجد، راه‌اندازی کارناوال شادی در سطح شهر، تقدیر از خانواده شهدا و جانبازان و... برشمرد.
این مقام مسؤول نورافشانی خیابان‌ها و تجمعات هیات‌ها را از دیگر برنامه‌های جشن و سرور ائمه اطهار علیه السلام در استان البرز برشمرد و اضافه کرد: این آیین شور، نشاط و انرژی را به جامعه هدیه می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز در بخش دیگری به برنامه ریزی برای برگزاری سلسه جلسات و همایش‌ها و تجمعات جشن فرشتگان اشاره کرد و یادآور شد: این آیین تا پایان ماه مبارک شعبان در ۱۲ نقطه استان برپا می‌شود.

ولایی برحق مصلی‌ها، حسینیه‌ها و مراکز تجمعی استان را محل برگزاری جشن فرشته‌ها خواند و اضافه کرد: این جشن در شهرستان‌ها و مرکز استان با حضور دخترانی که به سن تکلیف رسیده‌اند برگزار می‌شود.

به گفته وی برنامه متمرکز جشن فرشته‌ها در مصلی بزرگ کرج و با حضور امام جمعه محترم خواهد بود که به افتخار به سن تکلیف رسیدن ۲۵۰۰ نونهال کرجی برگزار می‌شود. سرود «اینجا ایران است» نیز در تمامی جشن‌ها فرشته‌ها از سوی دختران حاضر در این آیین باشکوه خوانده می‌شود.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار