خبرهای داغ:

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج شاهرود افتتاح شد+ تصاویر

شاهرود_ مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج شهرستان شاهرود هم‌زمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۰۰۰
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار بسیج، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج شهرستان شاهرود با حضور معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین، فرمانده سپاه استان، مسئول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج کشور و سایر مسئولین افتتاح شد.
معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاح مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج شاهرود در سالن اجتماعات شقایق کانون جوانان بسیج این شهر، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج را مرکز جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: امروز سی و ششمین مرکز کشور در شهرستان شاهرود افتتاح شد.
مقواساز تصریح کرد: اتاق وضعیت و عملیات میدانی جهاد تبیین در صداوسیما ایجاد شده و محصولات تولیدی در جهاد تبیین از تمام کشور به این اتاق وضعیت ارسال و پخش می‌شود.
وی بیان کرد: مراکز آفرینش‌های هنری بسیج در کشور، مرکز تولید محتوا در جنگ نرم و جهاد تبیین هستند و باید حقایق انقلاب اسلامی ایران را در دنیا بیان کرد و تعمیق بخشید.
معاون فرهنگی هنری سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: مراکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج باید مرکز تولید محتوا در جنگ نرم، جهاد تبیین و امیدآفرینی باشد و محتوا‌ها برای نسل‌های جوان و نوجوان و جامعه تبدیل به هنر شود.
در این آیین، گروه سرود عمار‌های انقلاب به اجرای برنامه پرداخت و در ادامه با حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، مسؤول مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری سازمان بسیج و مسؤولان سپاه شهرستان، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج شاهرود به‌عنوان سی و ششمین مرکز کشور افتتاح شد.
این مرکز در دو طبقه افتتاح شد که در راستای تولید محتوا در قالب‌های مختلف هنری همچون پویانمایی، موشن‌گرافیک، تیزر فرهنگی، کمیک‌موشن، مستند، نماهنگ و ... فعالیت خود را آغاز کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار