مسئول بسیج ستاد کل نیروهای مسلح:

عزم و اراده مردم در مقابل فتنه های نرم، ناتوانی دشمن را رقم زده است

مسئول بسیج ستاد کل نیروهای مسلح در سخنرانی اجتماع مردم شهرستان نظرآباد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: عزم و اراده مردم در مقابل فتنه های نرم، ناتوانی دشمن را رقم زده است.
کد خبر: ۹۴۹۱۸۷۸
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، سردار بادفر، مسئول بسیج ستاد کل نیروهای مسلح روز شنبه در سخنرانی اجتماع مردم شهرستان نظرآباد در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که در میدان سپاه این شهرستان برگزار شد، گفت: امروز قدم هایی که برمی داریم برای ادای تکلیف است، اگر قدم برمی داریم به یاد شهدا قدم برداریم، هر حرکتی در حمایت از انقلاب اسلامی عبادت است، خود امام فرمودند:"حفظ انقلاب اسلامی از نماز هم واجب تر است."

وی ادامه داد: امام راحل فرموند:" اگر امام زمان هم بیاید عمر مبارک و جان مبارکش را فدای اسلام خواهد کرد." بادفر افزود: آن روزهای که حضرت امام فرمودند مردم به خیابان بیایند، همه مردم آمدند. وی اضافه کرد: نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی بسیار موثر بود. انقلابی که مردم کردند، ایستادگی شان در طول هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن، نقششان در بازسازی پس از جنگ و بصیرتشان در مقابل فتنه ها این انقلاب را نگه داشته است. سردار بادفر مطرح کرد: در مقاطع مختلف شاهد دشمنی های بدخواهان این نظام هستیم اما این کشور به حول و قوه الهی استوارتر خواهد ماند.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاسات اخیر بیان کرد: حضور مردم در حوادث اخیر توطئه دشمنان را خنثی کرد. وی عنوان کرد: دشمن طرح ها و نقشه های زیادی برای کشور کشیده بود اما برایشان ثابت شد که این انقلاب ماندنی است و کوچکترین آسیبی نخواهد دید.

وی درادامه تاکید کرد: عزم و اراده مردم در مقابل فتنه های نرمی که دشمن می کند باعث شده است دشمنان ناتوان شوند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار