عملیات ساخت اوژانس ۱۱۵ جاده‌ای خیر ساز در جاده ملی پاتاوه دهدشت آغاز شد/ تقدیر معاون استاندار از خیر گرانقدر مهندس صدیقه ضرغامی

کلنگ احداث اوژانس ۱۱۵ جاده‌ای خیر ساز منطقه مله سبز در جاده ملی پاتاوه _دهدشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۸۴۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، این مراسم با حضور دکتر محمد غلام نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استاندار، سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه، دکتر کیان دهراب پور رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت استان، سالار جوکار مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان و جمعی از کارکنان اوژانس ۱۱۵ استان و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

دکتر محمد غلام نژاد در این آیین ضمن خیرمقدم به حاضرین و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: وجود یک پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای در منطقه مله سبز و این محور مواصلاتی که کریدور جدید شمال به جنوب به شمار می رود و پراکندگی روستایی بالایی نیز دارد ضروری است.
وی بیان کرد: این پروژه به همت خیر سلامت و تلاش مجمع خیرین سلامت استان به نمایندگی از چهار پروژه در حوزه سلامت شهرستان کهگیلویه کلنگ زنی شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: زحماتی که دولت جمهوری اسلامی در طول چهل و چهار سال گذشته برای رفع محرومیت ها در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است قابل بیان نیست و به هیچ وجه نمی توان آن را با قبل از انقلاب مقایسه کرد.
سید جواد هاشمی گفت: یکی از خدمات و نعمات پر برکت انقلاب اسلامی جاده ارتباطی پاتاوه به دهدشت هست که شمال به جنوب را به هم متصل می کند و نقش مهمی در توسعه استان می تواند ایفا کند.
وی وجود خدمات مختلف از جمله اورژانس ۱۱۵ جاده ای در این محور ارتباطی را بسیار ضروری دانست و
و افزود: از خیر گرانقدر سرکار خانم مهندس صدیقه ضرغامی که به استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند تقدیر و تشکر می کنم .
وی بر احداث و راه اندازی مراکز فرهنگی و مذهبی در مسیر جاده ارتباطی پاتاوه _ دهدشت تاکید کرد و از خیرین خواست تا در این زمینه نیز به استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کنند.
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: این مجمع از سال ۸۹ در استان شروع به فعالیت کرد و تاکنون ۲۲ پروژه با اعتباری بیش از ۵۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسانده و یا در دست اقدام دارد.
مدیر عامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: احداث پروژه اورژانس ۱۱۵ جاده ای مله سبز در جاده ارتباطی پاتاوه_ دهدشت با تلاش مجمع خیرین سلامت استان و همت خیر گرانقدر سرکار خانم مهندس صدیقه ضرغامی در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع و زیر بنای ۱۱۵ متر مربع با اعتباری بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان آغاز و امید است در کوتاهترین زمان ممکن به بهره‌برداری برسد.

عملیات ساخت اوژانس ۱۱۵ جاده‌ای خیر ساز در جاده ملی پاتاوه دهدشت آغاز شد/ تقدیر معاون استاندار از خیر گرانقدر مهندس صدیقه ضرغامیعملیات ساخت اوژانس ۱۱۵ جاده‌ای خیر ساز در جاده ملی پاتاوه دهدشت آغاز شد/ تقدیر معاون استاندار از خیر گرانقدر مهندس صدیقه ضرغامیعملیات ساخت اوژانس ۱۱۵ جاده‌ای خیر ساز در جاده ملی پاتاوه دهدشت آغاز شد/ تقدیر معاون استاندار از خیر گرانقدر مهندس صدیقه ضرغامیعملیات ساخت اوژانس ۱۱۵ جاده‌ای خیر ساز در جاده ملی پاتاوه دهدشت آغاز شد/ تقدیر معاون استاندار از خیر گرانقدر مهندس صدیقه ضرغامیعملیات ساخت اوژانس ۱۱۵ جاده‌ای خیر ساز در جاده ملی پاتاوه دهدشت آغاز شد/ تقدیر معاون استاندار از خیر گرانقدر مهندس صدیقه ضرغامیعملیات ساخت اوژانس ۱۱۵ جاده‌ای خیر ساز در جاده ملی پاتاوه دهدشت آغاز شد/ تقدیر معاون استاندار از خیر گرانقدر مهندس صدیقه ضرغامیعملیات ساخت اوژانس ۱۱۵ جاده‌ای خیر ساز در جاده ملی پاتاوه دهدشت آغاز شد/ تقدیر معاون استاندار از خیر گرانقدر مهندس صدیقه ضرغامیعملیات ساخت اوژانس ۱۱۵ جاده‌ای خیر ساز در جاده ملی پاتاوه دهدشت آغاز شد/ تقدیر معاون استاندار از خیر گرانقدر مهندس صدیقه ضرغامی

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار