یادواره شهدای فرهنگی در میناب برگزار شد

یادواره شهدای فرهنگی میناب با حضور مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان و جمعی از مسوولان در محل دبستان شاهد شهید یوسف عسکری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۹۲
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میناب در یادواره شهدای فرهنگی گفت: این عمل صالح و اخلاص و معنویت رزمندگان و شهدای عزیز و پیروی آنان از ولی فقیه و امام امت بود که پیروزی به ارمغان می آورد.

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از میناب، حجت الاسلام و المسلمین محمد سهرابی افزود: شهدا با خدایشان معامله کردند.؛ این عمل صالح و اخلاص و معنویت رزمندگان و شهدای عزیز و پیروی آنان از ولی فقیه و امام امت بود که پیروزی به ارمغان می آورد.
وی بیان کرد: شهدای عزیز ویژگی های منحصر به فردی داشتند؛ شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید باکری و دیگر فرماندهان جنگ نسبت به نیروها چگونه بودند. شهید باکری کفش های رزمندگان رو جفت می کردند و لباس رزمندگان را می شستند و این از روی خلوص و تقوای و روح بلند شهدای گرانقدر ما بود.
حجت الاسلام سهرابی با تبیین دستاوردهای نظام ادامه داد: اگر ما دستاوردهای نظام را به نسل جوان و نوجوان بازگو نکنیم و خودآگاهی درستی نداشته باشیم، دشمن از این نقطه ضربه خواهد زد .
وی با بیان اینکه چرا در سوریه حضور پیدا کردیم و یا به فلسطین و حزب الله کمک می کنیم، گفت: بارها فیلم ها و کلیپ هایی در فضای مجازی منتشر شده که از چند خانه و خانواده بی سرو سامان و مستضعف فیلم تهیه شده و گفته شده ملت ما نیازمندند ولی مسوولان بجای اینکه به فکر ملت باشند به فلسطین، لبنان و سوریه کمک می کنند و این شبهه یکی از جنگ های روانی دشمن برای بدبینی ملت علیه نظام و تضعیف کردن نظام هست.
وی تصریح کرد: ملت و دوستداران نظام باید بدانند که اگر حاج قاسم سلیمانی حضور پیدا نمی کرد، داعش وارد کشور مان می‌شد و در خیابان و شهر ما و اینجا باید با آن‌ها می جنگیدیم.
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، جنگ اقتصادی ، جنگ عملیات روانی ، جنگ فرهنگی و اعتقادی، جنگ اطلاعاتی و امنیتی ، جنگ نیابتی و جنگ محاصره تبلیغاتی را از شیوه ها و جنگ های دشمن در طلوع انقلاب تاکنون برشمرد و گفت: دشمن همواره در همه این زمینه ها در تلاش هست و می خواهد از هر روزنه ای رخنه کند.
این مسوول گفت: باید ما آگاهی خود را نسبت به ارزش های نظام و شناخت توطئه های دشمنان علیه نظام و بویژه خیمه گاه انقلاب ،ولی فقیه، امام خامنه ای حفظه الله تعالی علیه بالا ببریم و همواره جهاد تبیین را سرلوحه امور قرار بدهیم و بتوانیم نسبت به این موضوع دقت نظر و توجه ویژه داشته باشیم تا خدای ناکرده از دشمن عقب نمانیم .
یادواره شهدای فرهنگی میناب با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمد سهرابی مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، مدیر آموزش وپرورش میناب ، حجت الاسلام والمسلمین قدوسی مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی از فرهنگیان و دانش آموزان دختر مقطع متوسطه در محل دبستان شاهد شهید یوسف عسکری برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار