فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

حضور مردم در راهیپیمایی ۲۲ بهمن نماد وفای به عهد است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: حضور ملت ایران نماد وفای به عهد به شهدا و امام شهدا است که پرچم اسلام به زمین نخواهد افتاد و به دست منجی عالم بشریت خواهد رسید.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۷۷
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار حسین زارع کمالی در جمع راهپیمایان شهرستان تفت با اشاره به حضور گسترده مردم ولایتمدار این شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اظهار کرد: حضور شما مردمان ولایتمدار شهرستان تفت در صحنه‌های گوناگون تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب، دلدادگی شما را به نظام و انقلاب و اسلام را ثابت می‌کند.

وی افزود: تقدیم صد‌ها شهید والامقام از این خطه خود گواهی بر این امر است؛ شهدایی که جان خود را تقدیم کردند تا ما مستقل و عزیز باشیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه قوی بودن ضامن استقلال، آزادی، حریت و کرامت هر ملتی است، تصریح کرد: ما باید قوی باشیم و به اراده خود تکیه کنیم و یا باید تسلیم باشیم و تحت اراده دیگران؛ و ما قوی بودن را، مستقل بودن و تحت امر قدرت خداوند متعال بودن و تحت امر اراده ملت فهیم خود بودن را انتخاب کردیم.

وی ادامه داد: چالش امروز استکبار با ما بر سر نقاط اقتدار ما است، مولفه‌های اقتداری که استکبار صراحتا به آن اذعان دارد که اگر جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی ایران گرفته نشود کمتر از یک دهه می‌بایست دموکراسی حکمرانی غرب را همچون مونیست شرق در زباله‌دان تاریخ جستجو کرد.

زارع کمالی با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن جوانان ایرانی بیان کرد: امروز دشمن تلاش دارد بعد از شکست خود در ایجاد ناامنی‌های اخیر با شبهه آفرینی، شایعه سازی، ادراک سازی و تسخیر اذهان مردم ما به ویژه جوانان، آنان را نسبت به اسلام بدبین، نسبت به مسئولین بی اعتماد و نسبت به آینده انقلاب ناامید کنند.

وی افزود: امروز دشمن راس نظام، یعنی ولایت مطلقه فقیه را هدف قرار داده است و در واقع دشمن در جنگ شناختی و ترکیبی از حجاب ستیزی و امنیت گریزی روی به حذف ولایت فقیه و ایجاد آشوب و هرج و مرج در کشور آورده است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه امروز دشمن نقاط اقتدار ملت ایران را هدف قرار داده است، عنوان کرد: دشمنان اسلام و ایران، عامل شکست خود را وحدت و همبستگی شما مردمان عاشق و دلسوخته نظام و اسلام می‌داند.

وی ادامه داد: جمهوریت که ذیل اسلامیت گره خورده است و عامل اتصال عقلانیت اجتماعی و معنویت اسلامی ولایت فقیه است و دشمنان تلاش دارند با قداست‌زدایی از مولفه‌های اقتدار جمهوری اسلامی با روش تخریب نماد‌های مثبت نظام و تولید واژه‌های منفی و تصویر سازی، حساسیت جامعه را نسبت به مقدسات و باور‌ها کم کنند.

زارع کمالی با اشاره به روش‌های دشمنان در این جنگ نرم و شناختی اظهار کرد: دشمنان تلاش دارند بعد از شکست در اسلام ستیزی و اسلام هراسی، از راه هویت‌زدایی و هویت‌سازی برای ملت ایران اسلام سازی کنند.

وی افزود: گرچه به فضل الهی الان انقلاب اسلامی به یک درخت تنومند تبدیل شده است که دشمنان حتی قدرت حرکت یک برگ آن را ندارند و مکر و حیله آن‌ها به خود آن‌ها بازگشته است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت:امروز مهمترین وظیفه ما در راستای مقابله با نقشه‌های دشمن، حفظ دستاورد‌های تمدن نوین اسلامی با تکیه بر سه عنصر معنویت، عقلانیت و عدالت با جهاد تبیین، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت‌رسانی است.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی‌ای که الحق و الانصاف مردمان ما شایسته بهترین‌ها هستند و هزاران بار برای این مردم جان دادن مایه افتخار است.

زارع کمالی به اشاره به حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه تصریح کرد: به عنوان یک خدمت‌گزار از حضور با بصیرت و منسجم شما مردمان و زنان انقلابی و غیور در این راهپیمایی تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: حضور شما عزیزان نماد وفای به عهد شما به شهدا و امام شهدا است که پرچم اسلام به زمین نخواهد افتاد و به دست منجی عالم بشریت خواهد رسید؛ راهپیمایی شما عزیزان نماد عمل صالح است چرا که دشمنان اسلام را عصبانی کرده‌اید و به دشمنان می‌گویم از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

فرمانده سپاه الغدیر در پایان ضمن تسلیت به مردم زلزله‌زده خوی و مردمان کشور‌های سوریه و طلب مغفرت برای جان‌باختگان این حادثه، از خداوند متعال صلب صبر و اجر برای بازماندگان یان حادثه کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار