خبرهای داغ:

حماسه حضور مردم قنوات در راهپیمایی۲۲ بهمن

حضور هزاران نفری امروز مردم انقلابی قنوان استان قم و روستاهای همجوار آن در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی ۲۲ بهمن لبیکی جانانه به آرمانهای امامین انقلاب بود.
کد خبر: ۹۴۹۱۷۲۳
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸

حماسه حضور مردم قنوات در راهپیمایی۲۲ بهمن
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مردان و زنان همیشه در صحنه و شهیدپرور شهر قنوات استان قم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضوری حماسی از خود به نمایش گذاشته اند و با آرمانهای بلند بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی، ولایت فقیه و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

با وجود اینکه مراسم راهپیمایی از ساعت 10 آغاز شد ولی مردم قنوات با شور و هیجان خاصی قبل از شروع مراسم با حضور خود، اشتیاق خود را برای شرکت در مراسم 22 بهمن امسال نشان دادند.
حماسه حضور مردم قنوات در راهپیمایی۲۲ بهمن

حضورمسئولین، خانواده های شهدا، جوانان و نوجوانان، دانشجویان و طلاب در کنار دیگر اقشار حاضر در این راهپیمایی بسیار چشمگیر بود که همه حضار در مراسم راهپیمایی با شعارهای انقلابی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی حضور دشمن شکن خود را به نمایش گذاشتند.
حماسه حضور مردم قنوات در راهپیمایی۲۲ بهمن

حضور هزاران نفری مردم قنوات و روستاهای همجوار، راهپیمایی خود را از میدان انقلاب به سمت مصلای نمار جمعه در خیابان شهدا آغاز کردند و با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل، علیه استکبار جهانی خروشیده اند و با امام راحل وشهدا پیمانی جاودانه بستند و لبیکی جانانه به آرمان‌های معمار کبیر انقلاب و ندای حق طلبی رهبر معظم انقلاب اسلامی داده اند.

انتهای پیام/محمدجواد محمدی

ارسال نظرات
آخرین اخبار