راهپیمایی ۲۲ بهمن در خاش باشکوه برگزار شد

بر خلاف تبلیغات گسترده رسانه های معاند راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در خاش سیستان و بلوچستان باشکوه و حماسی و پرشورتر از گذشته برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۶۵۹
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، اقشار مختلف مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ اعم از امامان جمعه و جماعات، سران قبایل و طوایف، بزرگان و ریش سفیدان، کسبه بازاریان و بسیجیان و دانشگاهیان و ورزشکاران و جوانان و بانوان، کارکنان ادارات و نهادها و غیره در این راهپیمایی حضوری باشکوه داشتند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه خاش در این مراسم با قدردانی از حضور گسترده مردم مومن و انقلابی خاش در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: انقلاب اسلامی ایران با مشارکت اقشار مختلف مردم ایران و با حمایت ها و رهبری هوشمندانه امام راحل شکل گرفته و در سالهای انقلاب با حضور مقتدرانه و شجاعانه و تدابیر مقام معظم رهبری به موفقیتی بی بدیل دست پیدا کرده و دستاوردهای گسترده آن قابل شمارش نیست.

حجت‌الاسلام دهقان افزود: دشمنان اسلام و کشور از سالهای آغازین انقلاب تاکنون برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب و رهبری و اقشار ملت سرافراز ایران تلاش کرده اند، اما به حول و قوه الهی و حضور حماسی مردم همیشه در صحنه شاهد اقتدار و عزت ایران سربلند هستیم که از دستاوردهای آن صیانت می کنند.

امام جمعه‌ اهل سنت خاش هم گفت: انقلاب اسلامی با همراهی و همگامی اقشار مختلف مردم شکل گرفته و هم اینک نیز مردم ایران پاسدار و حامی آن هستند و ملت ایران در حمایت از اسلام و انقلاب و رهبری و سپاه مقتدر کوتاهی نخواهند کرد.

مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: مردم ایران برای این انقلاب هزینه داده اند و یقیناً در صحنه مقابله با دشمنان شجاعانه در صحنه حاضر بوده و در کنار مسوولان نظام اسلامی برای عزتمندی و اقتدار میهن تلاش می کنند.

وی بیان کرد: مردم ایران در سالهای انقلاب و دوران دفاع مقدس و تحمل شرایط دشوار تحریم و فشارهای ظالمانه دشمنان به بهترین نحو از دستاوردهای نظام صیانت کرده اند و همچنان پا در رکاب رهبری نقشه های شوم دشمنان را خنثی می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار