شورای معتمدین و سران طوایف خاش و تفتان از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد

شورای معتمدین و سران طوایف خاش و تفتان با تاکید بر اینکه دهه فجر یادآور فداکاری‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان اسلام است از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۳۱۰
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج از خاش، شورای معتمدین و سران طوایف شهرستان‌های خاش و تفتان به مناسبت چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه دهه فجر یادآور فداکاری‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی رزمندگان اسلام است طی بیانیه ای از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

ایام الله دهه فجر یادآور فداکاری‌ها، رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملتی است که با پیروی از اسلام و آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، رژیم استبدادی پهلوی را ساقط و نظام جمهوری اسلامی را در این آب و خاک مستقر نمود.

بی شک مردم ایران با کوله باری از تجریه، با چشمانی بیدار در برابر دشمنان انقلاب اسلامی، با یاری هم، به راهی که انتخاب کرده‌اند ادامه خواهند داد.

امروز وظیفه و تکلیف همگان، حفظ آن دستاوردها، تقویت وحدت ملی، تشدید روحیه اخوت و برادری و اخلاص در عمل و جهاد در راه پیشرفت ایران اسلامی است؛ و مَا النّصُر الاّ مِن عِندالله.

این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

شورای معتمدین و سران طوایف شهرستان‌های خاش و تفتان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر، همگام با ملت فهیم ایران، با ارزش‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید عهد کرده و بیعت خود را با حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)؛ رهبر انقلاب تازه می‌کند و امیدوار است الهام بخشی انقلاب حق طلبانه ملت ایران در حماسه 22 بهمن، عزم ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان را برای اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گیتی جزم‌تر سازد.

(روابط عمومی و امور فرهنگی و اجتماعی شورای معتمدین و سران طوایف شهرستان‌های خاش و تفتان)

ارسال نظرات
آخرین اخبار