برگزاری نشست روشنگری و بصیرت افزایی برای بسیجیان خواهر درناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج

نشست روشنگری و بصیرت افزایی با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برای خواهران بسیجی ناحیه مقاومت فنوج برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۸۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از شهرستان فنوج به مناسبت دهه مبارک فجر نشست روشنگری و بصیرت افزایی با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی باحضور بسیجیان خواهر ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج در محل این ناحیه برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالواحد سپاهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فنوج ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: در طول این چهل و چهار سال انقلاب اسلامی حقانیت کلام و راه امام راحل (ره) را نشان داده است.استمرار این انقلاب شکوهمند، الگویی برای تمام جهانیان شده است.

وی در ادامه افزود: حفظ انقلاب بسیار پر اهمیت است و در این سالهای سپری شده مردم عزیز ایران نشان دادند پای آرمان های والای انقلاب و امام راحل ایستاده اند.

حجت الاسلام سپاهی در پایان ضمن تاکید بر پیروی از منویات ولایت فقیه خاطر نشان کرد: جامعه امروز ما نیازمند زنان مومن انقلابی است تا بتوانند نسل بعدی را برای حفظ انقلاب تربیت کنند.زنان نقش اساسی در مبارزه با دشمن در جنگ نرم دارند زیرا هدف نهایی دشمن در جنگ نرم از بین بردن واژه مقدس زن و مادر است، دشمن می خواهد انسان را به واسطه علایق شان از نقش فطری خود دور کند تا بتواند در دنیای خودساخته خویش به حکومت بپردازد.

ارسال نظرات