در آستانه یوم الله 22 بهمن ؛

صدور بیانیه بسیج مهندسین عمران و معماری استان ایلام

سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان ایلام در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۰۹
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان ایلام در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروز انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و راهپیمایی ۲۲ بهمن بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه : 

بسم الله الرحمن الرحیم
با گذشت۴۴ سال از پیروزی شکوهمند و معجزه گون انقلاب اسلامی و فروپاشی رژیم دیکتاتوری و وابسته پهلوی، به رغم تمام توطئه‌ها و تلاش‌های شیطانی شبکه صهیونیسم جهانی و آمریکای مستکبر و جنایتکار، پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی بر فراز تحولات و معادلات قدرت‌های جهانی خود نمایی مینماید.
عبور پیروزمندانه انقلاب و نظام اسلامی از بحران‌های سخت و پر خطر مرهون وحدت، ایستادگی، پایداری، هوشمندی و هوشیاری ملت بزرگ ایران حول محور ولایت فقیه و امامین انقلاب اسلامی است و خدای بزرگ را شاکریم که جمهوری اسلامی ایران با همه چالش‌های داخلی و بیرونی ناشی از دشمنی ها، فتنه هاو بحران آفرینی‌های نظام سلطه، با دستاورد‌های خیره کننده اش مایه مباهات ایران و ایرانی است.
۲۲ بهمن امسال فرصتی تاریخی برای پاسخ قاطع به دشمنان و بدخواهان و خلق حماسه‌ای ماندگار در عرصه نمایش پایبندی ایرانیان به آرمان‌های بلند انقلاب و تداوم راه امام و شهیدان و ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، ترویج دروغ و شایعه در عرصه جنگ شناختی و نبرد تمام عیار در فضای مجازی میباشد.
اینک ما مهندسان بسیحی و جامعه فنی و مهندسی استان ایلام ضمن حضور دشمن شکن در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، از عموم مردم به عنوان صاحبان اصلی انقلاب دعوت می‌نماییم با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، بار دیگر اتحاد و همدلی خود را به نمایش گذاشته و پاسخی کوبنده به یاوه گویی دشمنان و ایادی آنان بدهند. ان شاء الله


سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان ایلام ۲٠ بهمن ۱۴۰۱

ارسال نظرات
آخرین اخبار