به مناسبت دهه فجر؛

برگزاری میز خدمت قضایی و حقوقی بسیج حقوقدانان سپاه فتح در یاسوج

‌میز خدمت ارائه مشاوره حقوقی رایگان به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور اعضای سازمان بسیج حقوقدانان استان کهگیلویه و بویراحمد در مصلی امام خمینی( ره )شهر یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۲۰۴
|
۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، این میز خدمت با حضور رئیس کل دادگستری،دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، معاونین قضایی رئیس کل،معاون پايش فضاي مجازي و نظارت بر ضابطين و مقابله با جرائم سازمان يافته، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان، معاون حقوق عامه دادستان و وکلای بسیجی برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان سپاه فتح گفت: در جریان برگزاری این میز خدمت مسئولان قضایی در دیداری رو در رو درخواست ها و تقاضاهای مراجعان را بررسی و دستورات مقتضی صادر شد.

سرهنگ علی پرویزیان افزود: پاسخگویی به درخواست ها و مسائل حقوقی و قضایی مراجعه کنندگان در موضوعات مختلف از جمله اعمال ماده ۴۷۷ آیین دادرسی مدنی، اختلافات خانوادگی، دعاوی ملکی، اعسار و مسائل مربوط به زندانیان از سوی مسئولان قضایی استان از اقدامات و خدمات انجام شده در این میز خدمت جهادی بود.

برگزاری میز خدمت قضایی و حقوقی بسیج حقوقدانان سپاه فتح در یاسوجبرگزاری میز خدمت قضایی و حقوقی بسیج حقوقدانان سپاه فتح در یاسوجبرگزاری میز خدمت قضایی و حقوقی بسیج حقوقدانان سپاه فتح در یاسوجبرگزاری میز خدمت قضایی و حقوقی بسیج حقوقدانان سپاه فتح در یاسوجبرگزاری میز خدمت قضایی و حقوقی بسیج حقوقدانان سپاه فتح در یاسوج

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار