مسئول بسیج عشایر سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

عشایر، گله داران و شبانان تولیدکنندگان بی ادعا هستند

ساری-مسئول سازمان بسیج عشایر سپاه کربلا با بیان اینکه قشر عشایر بیشترین تولید را در حوزه گوشت و صنایع دستی دارند، خاطرنشان کرد: تجلیل از عشایر، گله داران و شبانان، تجلیل از تولیدکنندگان بی ادعا است.
کد خبر: ۹۴۹۰۷۸۱
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، به مناسبت ایام الله دهه فجر، همایش تجلیل از شبانان و گله داران عشایر استان مازندران با حضور سردار حزنی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه، دکتر حسینی پور استاندار مازندران، سردار مسلمی  فرمانده سپاه کربلا، سرهنگ سعیدی  مسئول سازمان بسیج عشایر کشور، دکتر کریمی عضو هیئت رئیسه مجلس و رئیس فراکسیون عشایر مجلس، دکتر بابایی کارنامی  نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی و نیز عشایر غیور خطه علوی  امروز در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

تجلیل از عشایر، گله داران و شبانان، تجلیل از تولیدکنندگان بی ادعا اس
سرهنگ روح الله اکبری  در حاشیه این همایش در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به اینکه این همایش در راستای مشکلاتی که دامداران در حوزه تولید دارند، برگزار شده است، گفت: جامعه عشایر برای حفظ استقلال کشور در تولید گوشت قرمز، تلاش می‌کنند.

مسئول سازمان بسیج عشایر سپاه کربلا افزود: یک ونیم درصد عشایر کشور در مازندران هستند.

سرهنگ اکبری در ادامه با بیان اینکه قشر عشایر  بیشترین تولید را در حوزه گوشت و صنایع دستی دارند، خاطرنشان کرد: تجلیل از عشایر، گله داران و شبانان، تجلیل از تولیدکنندگان بی ادعا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار