فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛  

دستاورد انقلاب یعنی با وجود تحریم ها و فتنه ها به قله های موفقیت رسیدیم

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان عنوان کرد: انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم ها و فتنه ها و مشکلات به قله های موفقیت در عرصه های گوناگون رسیده است.
کد خبر: ۹۴۹۰۶۶۲
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، جشن دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در دبیرستان صدیقه کبری(س) یحیی آباد شهرستان تاکستان برگزار شد.

این مراسم با حضور سرهنگ مهدی حسینی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) شهرستان تاکستان، غفوری مدیریت آموزش و پرورش تاکستان، دهیار روستای یحیی آباد و جمعی از خیرین نیک‌ اندیش این روستا در دبیرستان صدیقه کبری(س) برگزار شد.

سرهنگ حسینی فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) در این مراسم بیان کرد دهه فجر یادآور خاطرات فراموش نشدنی از همبستگی و همکاری همه آحاد مردم و هدایت‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی و پس از ایشان با تدابیر مقام‌ معظم رهبری است که با همه توان در مقابل دشمنان ایستاده و همه استکبار جهانی را ناامید کرده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم ها و فتنه ها و مشکلات به قله های موفقیت در عرصه های گوناگون رسیده است.

گفتنی است در این مراسم غفوری مدیر آموزش و پرورش شهرستان به مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه‌ آن با پیش از انقلاب پرداخت و بیان کرد: عدالت آموزشی مهمترین دستاورد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

در ادامه علاوه بر اجرای نمایش و سرود، از دانش‌آموزان برتر این دبیرستان، خیر نیک اندیش و معاون اموزشگاه با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار