دعوت بسیج ورزشکاران از آحاد مردم بویژه جامعه ورزش برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

سازمان بسیج ورزشکاران از تمام مردم شریف ایران اسلامی بویژه ورزشکاران دعوت کرد تا در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه شرکت کنند.
کد خبر: ۹۴۹۰۶۲۳
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران، در این پیام آمده است:

دعوت بسیج ورزشکاران از آحاد مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

بیست و دوم بهمن ماه امسال یادآور 44 سال در شادی و غم کنار هم بودن و اتحاد ناگسستنی ملت شریف ایران است. 44 سال پیش مردم ایران تصمیم گرفتند بندهای طاغوت و اسارت را از گردن خود باز کنند و طعم واقعی استقلال و آزادی را بچشند. در طی این سال‌ها در کنار یکدیگر خوشی‌ها و سختی‌های زیادی دیدیم، از غم از دست دادن هم میهنان عزیزمان در ترورهای کور اوایل انقلاب توسط گروهک منافقین و ریختن خون پاک جوانان ایران در 8 سال دفاع مقدس تا ایستادگی در برابر استکبار جهانی و تحریم‌های دشمنان مردم ایران، همه و همه فقط دلگرم به حضور یکدیگر کنار هم بودیم. 

نهالی که امام خمینی (ره) با پشتیانی مردم کاشت امروز با هدایت رهبر معظم انقلاب تبدیل به درختی تنومد شده که هیچ طوفانی نمی تواند آن را به لرزه درآورد. امسال دشمنان ایران اسلامی همگی گردهم آمدند تا بتوانند ضربه ای به نظام مردمی جمهوری اسلامی بزنند، اما باز هم با مشت آهنین مردم ایران مواجه شدند و تمام نقشه‌هایشان نقش بر آب شد.

همچنین پیشرفت هایی که در این چهار دهه در حوزه های مختلف بخصوص ورزش داشتیم آنقدر چشمگیر بوده که باعث شادی دوستان و عصبانیت دشمنان ایران شده تا آنجا که همانطور که بارها مشاهده کردیم در مسابقات مختلف بین المللی مردم کشورهای مختلف نمایندگان کشورمان را با عشق و محبت تشویق می‌کنند و این تاثیر آنچنان عمیق است که ورزشکاران سایر کشورها نیز به تأسی از ورزشکاران ایران، از رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی امتناع می کنند.

البته مشکلات زیادی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و مسئولان امر باید با جانفشانی و مدیریت جهادی، خود را فدای مردم شریف و شهیدپرور ایران اسلامی کنند ولی این مشکلات باعث نشده تا از آرمان‌های انقلاب اسلامی دلسرد و نومید شویم و امروز با نگاهی روشن به آینده تمام تلاش خود را برای برافراشته نگه داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام خواهیم داد.

سازمان بسیج ورزشکاران از تمام مردم شریف ایران بخصوص ورزشکاران دعوت می‌کند با حضور هرچه پرشورتر خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اتحاد خود را به رخ تمام جهان بکشند تا دشمنان ایران بدانند با تمام اختلافات ما مردم با یکدیگر متحد هستیم و هرگز نخواهیم گذاشت حتی یک نگاه چپ به میهن عزیز و انقلاب شکوهمند مردم ایران اسلامی افتاده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار