انقلاب اسلامی همانطورکه نظم غرب و شرق را به هم ریخت، یک تحول عظیم در عصر ما بود

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر نشست روشنگری درپایگاه حضرت زینب(س) حوزه حضرت رقیه سلام الله علیها باسخنرانی وحیدخوش رو مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۲۲
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرنگاربسیج ازمهرستان، حجت الاسلام وحیدخوش رو، مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجرگفت: انقلاب اسلامی همانطورکه نظم غرب وشرق را به هم ریخت،یک تحول عظیم درعصرمابود.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که انقلاب دشمنان بزرگی دارد که از روز اول تا به امروز با دسیسه های مختلف درصدد ازبین بردن این انقلاب شدند، افزود: امروز راه درست تبیین این است که ما در کنار بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی  چالش ها و آسیب های پیش روی انقلاب  را بیان کنیم، چراکه بیان دستاوردها و نقاط قوت به تنهایی سبب غرور و غفلت خواهدشد و ازطرفی بیان چالش ها و نقاط ضعف به تنهایی سبب یاس و ناامیدی نسبت به آینده میشود.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: راه درست این است که ما با بصیرت و هوشیاری از نعمت بزرگ انقلاب اسلامی محافظت کنیم و به فرموده امام راحل، حفظ نظام از اوجب واجبات است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار