مراسم جشن دهه فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب در هامون برگزار شد

همزمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشن با شکوهی باحضور حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی و دانش آموزان دختر و پسر در مدرسه شهید اندرزگو شهر علی اکبر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۵۰۷
|
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرنگار بسیج از هامون، همزمان با دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران جشن با شکوهی باحضور حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی،احمد لطفیان سرگزی امام جمعه شهر علی اکبر، محمد حاجی حسینی فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی،اعضای ستاد دهه مبارک فجر،شورای شهرعلی اکبر و دانش آموزان دختر و پسر در مدرسه شهید اندرزگو شهر علی اکبر برگزار شد.

 در این مراسم محمد حاجی حسینی، فرماندار هامون با گرامیداشت دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی را حاصل مجاهدت خون شهیدان و رهبری حضرت امام(ره) و ملت ایران دانست و گفت: قطعا یکی از بزرگترین نعمت هایی که خداوند به ملت ایران هدیه کرد همین نعمت انقلاب اسلامی است.

فرماندار شهرستان هامون با مرور دستاوردهای انقلاب اسلامی در این چهل و چند سال و مقایسه آن با قبل از انقلاب اسلامی افزود: در وضعیت سیاسی بزرگترین دستاورد این انقلاب برای مردم ایران دخیل بودن در تعیین سرنوشت خودشان است چرا که امروز به برکت انقلاب اسلامی در تمامی انتخابات از شورای شهر گرفته تا انتخابات مجلس خبرگان رهبری مردم در تعیین سرنوشت خود تأثیر گذارند.

حاجی حسینی دفاع از محرومان و مستضعفان و ایستادگی و مبارزه با ظالمان را از دستاوردهای دیگر این انقلاب برشمرد و در پایان تصریح کرد: جهت دفاع از این دستاوردهای انقلاب اسلامی با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از این دستاوردها دفاع می کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار