خبرهای داغ:
یادداشت/

انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر همچون سیل خروشان به پیش می‌رود

همدان- انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، در حالی همچون سیل خروشان به پیش می‌رود که در سال ۱۴۰۱ تهاجم سنگینی از جمله جنگ نرم فرهنگی، سیاسی؛ نیمه سخت اقتصادی و سخت آشوبگرانه را سپری کرده است.
کد خبر: ۹۴۹۰۳۸۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مقام معظم رهبری فرمود «برگزاری دهه‌ فجر، باید مثل برگزاری جشن نیمه‌ شعبان باشد». «ایران استوار» با «۴۴ سال افتخار» گام دوم انقلاب را با صلابت و اقتدار بالاتری درمی نوردد و حسن تقارن دهه مبارک فجر امسال با ایام ولادت حضرت جوادالائمه(ع)، حضرت علی اصغر(ع) ومولای متقیان امام علی(ع) به شکوه و میمنت آن می‌افزاید.

انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، در حالی همچون سیل خروشان به پیش می‌رود که در سال ۱۴۰۱ تهاجم سنگینی از جمله جنگ نرم فرهنگی، سیاسی؛ نیمه سخت اقتصادی و سخت آشوبگرانه را سپری کرده است.

ایران قوی، در مقابل جبهه‌های متعدد ترکیبی منافقین، سلطنت طلبان، کومله، دمکرات، داعش، تجزیه طلبان، احزاب برانداز و معاند داخلی و خارجی، صهیونیسم و آمریکا و آذربایجان، قَد عَلَم کرده و یک تنه به پشتوانه رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مردم غیور و بیدار از آزمونی پیچیده، سربلند بیرون آمد. مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایران، همواره، اهتمام خود را در دفاع از آرمان‌های معمار بزرگ انقلاب و نظام مقدس به اثبات رسانیده و در این سال پرحادثه هم، یکدلی و دفاع جانانه خود را در تحریم‌های اقتصادی، بحران‌های آب و گاز، سیل و زلزله‌های اخیر و نیز توهین به قرآن و مقدسات، حجاب و رهبری معظم به منصه ظهور گذاشته است.

اینک ما تحلیلگران سیاسی و انقلابی دیار «حاج حسین همدانی»، در این روزهای جشن و اعیاد فرخنده ملی و مذهبی، بار دیگر، نشاط و پویایی خود را در لبیک به فرمان جهاد تبیین و بیعت مستحکم‌تر با ولایت فقیه و شهدای عزیزمان، تحقق بخشیده، و به تمام دشمنان، خاطرنشان می‌کنیم که ذره‌ای از آرمان‌های خود، کوتاه نخواهیم آمد و در تمام عرصه‌های مجازی و حقیقی، با ارائه دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و دولت انقلابی، مدافع امنیت، وطن و سلامت جامعه خواهیم بود چراکه ما همدانی‌ها داغدار و منتقم خون شهید امنیت «علی نظری» هم هستیم.

با حمایت‌های مردم دارالمجاهدین و حضور ارزشمندشان در برنامه‌های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲بهمن، آرزومند نابودی اسرائیل و آزادی قدس عزیز بوده تا انشالله ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف را در کنار سایر ملت‌های مسلمان نظاره‌گر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار