خبرهای داغ:
به مناسبت دهه فجر؛

بازارچه حمایت از بانوان تولیدکننده در قم برپا شد

بازارچه اقتصاد مقاومتی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروی انقلاب و در راستای حمایت از بانوان کارآفرین با حضور مسئولان بسیج سازندگی در حسینیه مسجد امام حسن عسکری(ع) برپا شد.
کد خبر: ۹۴۹۰۰۱۸
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاحیه بازارچه اقتصاد مقاومتی برای حمایت از بانوان تولید کننده به همت پایگاه بسیج حکیمه خاتون و یا همکاری ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در حسینیه مسجد امام حسن عسکری(ع) برپا شد.

بازید و افتتاح این بازارچه با حضور روحی جانشین بسیج سازندگی استان و نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و عباسی معاون بسیج سازندگی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و دیگر مسیولین این ناحیه مقاومت انجام شده است.

روحی ضمن بازید از غرفه های تولیدکنندگان و صحبت با آن‌ها در مورد محصول تولیدیشان به مسئولین برگزاری بازارچه ابراز داشت که حمایت و پشتیانی از تولید کنندگان را در اهم برنامه های اجرایی بسیج سازندگی قرار می‌دهد.

وی افزود: ما در قالب تسهیلات می‌توانیم تولید کنندگان راحمایت کنیم.

روحی انگیزه‌سازی و تشویق افراد فروشنده به سمت تولید را با اهمیت دانست و افزود: فرد وقتی محصولی را خودش تولید کند انگیزه بیش‌تری برای فروش آن دارد چون هنر دست خودش است.

بازارچه حمایت از بانوان تولیدکننده در قم برپا شد

انتهای پیام /تقی نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار